You are viewing a single comment's thread from:

RE: Метода, който ми помогна да се справя с гнева/The method that helped me deal with anger

in #hive-bulgaria2 years ago

Ах, ще погледна. Мислех, че това автоматично става с таговете. Мерси отново!

Sort:  

@karevska
Ще свикнеш...
На приложенето на телефона ли го цъкаш?

Да. Също така не успявам да се включа в групи 🤔

@karevska
Супер цъкай си дава Ecency points после може да се използват за посдилване на постове и т.н.
Коментари всичко носи стойност в Ecency points.

И отделно в $hive, забелязваш ли на всеки коментар как ти създавам...?
Може всеки който има над 600 Hive Power да изплаша стойност на коментар...
Ако имаш под 600 Hive power просто създава много малко и коментара няма да може да се изплати...
Но примерно в моя случей аз пък имам @dustbunny което ходи по мене и ми додава стойност на коменарите ако някой който няма 600 Hive Power ми е цъкнал за да досъздаде остатъка напеимер на коменатр като този който е голям и не може да се изплати от теб единствено...

Мрежата е много интелигентно направена, просто трябва да потребители защото като станат стотици такива цъкъкни те създават постоянно...

Та така...
Аз мрежата я ползвам от 2019, 7 януари някъде...
Това е бъдещия Facebook хората просто не могат да го видят още...
И аз не мога да намеря език да го представя правилно явно...

Притежаваме си акаунта!
Което е най-важното...

Namaste :) 🙏

Отново благодаря за отделеното време 🙂

Да, през приложението от тела. Видях къде не съм цъкнала.