You are viewing a single comment's thread from:

RE: Goodbye everyone.

in #hive2 years ago

Hocam kusura bakmayın yazınızı yeni gördüm. Ben de fazla Zaman geçirmedim buralarda son zamanda. Umarım herşey yolundadır ve bir an önce çizimlerinizle ve moral depolamış olarak geriye dönersiniz. İnşallah büyük bir sorun yoktur. Sizin çizimleriniz buralara hep renk kattı, çoğunlukla siyah beyaz olsada.

Sort:  

Merhaba sevgili dostum @thales7. Öncelikle alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Çok büyük sorunum yok çok şükür. Sadece yorgunluk diyelim. Evet çizim yapmayı seviyorum ama son zamanlarda üzerimde büyük bir isteksizlik oldu. Hem aileme biraz daha fazla zaman ayırmak istiyorum. Şuan tekrar dönmek benim için çok zor bir ihtimal gibi görünüyor ama hayat neler gösterecek bize bilemiyorum. Paylaşım yapmasamda sevdiğim insanları takip etmeye devam edeceğim. Onlardan biri de sizsiniz.

İlginiz ve nazik sözleriniz için tekrar teşekkür ederim. Allah'a emanet olun..