Apple Rings

in #hivephlast year

IMG_5473.jpg

This photo is so far my May2023 Apple rings progress.
During my first week, I'm not yet that naning in closing my rings since mao pay pag-abot nako and I had a lot of meet & greet with my friends. Pag second week, didto nako nagsugod ug push sa ako self to close sa akong Apple rings. I was pretty motivated that second week but naa juy isa ka adlaw nga off ko and I didn't feel like closing my rings pag May 13. It happened again today May 19. Pag mata pa lang nako daan I didn't feel motivated na. It feels like I woke up on the wrong side of the bed. Usually at 5:30AM mag walking nami ni Mama for at least 2KM sa subdivision vicinity but when she asked me this morning if magwalking naba mi, niana ko nga di sa lang kay gikapoy ko (bisan mao pa gani pagmata) 😅

Mao jud ni issue nako. I have problems with consistency. Usually, maayo lang ko sa sugod but mawala na dayun ang steam eventually. Most especially if physical fitness na ang usapan. Naa jd koy love and hate relationship ani nga matter. Kahinumdom ko nga nagpamember kos Fitness First na gym dayun sa first few months rako ni sulod ug gikapoy nako sa ubang months so nag-usik2 lang kos membership fee. Maglagot jd kos ako self for not being consistent and for not being disciplined. Usually if mo fail ko ug isa ka adlaw nga di ma close akong rings kay I would really beat myself up and the whole day na jud ko magmokmok and punish myself. Today nag Netflix rako whole day ug nikaon ug daghang rice and pansit (double carbs pa more)! 🤣 Maayo nalang gani walay naka stock na junk foods kay mahurot jd to nako hahaha! Sa katong naa pakos abroad kay makahurot kog Doritos or Cheetos in a one off-day. This is my form of punishment, like akong samotan ang situation hahaha! After kaon ug daghang foods kay samot jud ka feeling down kay gisamutan man jud! hahaha! The whole day I felt groggy and wala sa mood kay tungod nga gisugdan nako ug bati ang akong adlaw.

In ani na jd ko sauna pa while naas abroad and isa sa akong gi promise sa akong self nga ma correct akong mindset while ga sabbatical ko. I need to be consistently reminded not to be so hard on myself. If I failed today, I need to forgive myself and forget and move on. Naa pay ugma. Babangon at lalaban ulit bukas. Naa pud koy weird na trait na nadevelop nga if naay dalang pressure ang usa ka butang kay murag stressful kaayo sya sa akong part. Number 1 na jud na ang closing my rings everyday. Pag pandemic, I used to close my rings everyday for 3 months, walay tantsa. 800 calories / 30 mins exercise / 12 hrs stand pa jud to akong goal per day and I did it nga naabot ug 56kg akong weight. I was also consistently going to the gym every 6am. Mao na jud siguro to ang peak sa akong glory days hahaha! Karon, sus bisan 500 calories / 30 mins/ 8hrs stand nalang ang goals, grabeh the struggle iz real kaayo. Unsaon ba uroy to pagbalik sa in-ato nga drive and motivation oi haaayst! Karon jud kay gamayng pressure kay mastress na dayun kog huna2 and i-dread na kaayo nako like "hala oi need napud nako i close akong rings or need napud ko moadto ug gym". Doushiyou ka naaaa...

Pero sige lang, for now di sa lang nako i pressure akong self na ma perfect ug close ang rings every week/month. Bonus nalang siguro na if ma perfect. For now, ang goal sa lang is dapat majority sa days kay na close nako akong rings and focus on eating healthy and keeping my weight at around 60kg. Sunod nalang nang mga ambitious kaayo na goals. Fighting!

XOXO,
Revlat35

Sort:  

Congratulations @revlat35! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.
You made more than 10 comments.
Your next target is to reach 50 comments.
You received more than 100 upvotes.
Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Lavarn lang powzh~

I haven't checked my Apple rings since 2 months kay grabe busy kaayo prepare sa pag uli, then ang pag uli then karon wala pakoy gana jud ..

I also have problems with consistency and discipline.. Amboooot nalang jud!