My Hivewatchers blacklist. My apology to the Hive community.

in #hivewatcher11 months ago

Hello to all friends on the hive platform. It's been a long time since I wrote an article on the hive platform, and I haven't copied and written from any social media until now.

I want to say that the case that happened now is that I am lazy. I edited it from Actifit and uploaded it. I accidentally made a mistake. I asked @donjaun for actifit post what shut how written.

First of all, @kaunglay2 and @donjaun are friends. @donjaun and @kaunglay2 have only each account. They are still being used as individual accounts. @kaunglay2 and @donjaun want to let @hivewatcher know that they are not alone.

Apologies to @actifit and @hivewatcher for using actifit with the help of @donjaun and writing many of those posts so far out of sheer boredom and without my own abilities.

I will continue to walk on the Hive Platform. I will continue to write good articles in the Hive community. I request @hivewatcher to allow me to continue writing with my own writing. Please remove the @kaunglay2 account from the blacklist.

hive platform ပေါ်မှာရှိတဲ့ မိတ်ဆွေများအားလုံးမင်္ဂလာပါဗျ။ ကျွန်တော်အနေနဲ့ hive platform ပေါ်မှာ ဆောင်းပါးရေးလာခဲ့တာ ကြာခဲ့ပါပြီး၊ကျွန်တော်အနေနဲ့ကတော့ ယခုအချိန်ထိ ဘယ် social media ကနေ ကူးယူဖော်ပြရေးသားခြင်းမရှိခဲ့ပါဘူး။

ယခုဖြစ်သွားတဲ့ အမှုလေးကတော့ ကျွန်တော်ကိုယ်က အပျင်းထူးနေတယ်လို့ ပြောလိုပါတယ်။ Actifit ကနေ ကျွန်တော်အနေနဲ့ edit လုပ်ပြီး တင်ခဲ့မိပါတယ်။ဒါဟာလဲ ကျွန်တော်အနေနဲ့ မထင်မှတ် အမှားကျူးလွန်မိသွားခဲ့ပါတယ်။ကျွန်တော်အနေနဲ့ကတော့ @donjaun ဆီကနေ actifit အတွက် ဘယ်လိုရေးသားရမယ်ဆိုတာကို မေးခဲ့မိပါတယ်။

ပထမဦးစွာအနေနဲ့ကတော့ @kaunglay2 and @donjaun နဲ့က သူငယ်ချင်းတွေပဲဖြစ်ပါတယ်။@donjaun နဲ့ @kaunglay2 တို့ဟာ တစ်ကောင့်စီသာဖြစ်ပါတယ်။ တစ်ယောက်တစ်ကောင့်အနေဖြင့် အသုံးပြုလျှက်ရှိနေဆဲပါ။@kaunglay2 and @donjaun တစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ပါဘူးဆိုတာ @hivewatcher အနေနဲ့သိစေလိုပါတယ်။

@donjaun ဆီကအကူအညီနဲ့ actifit ကို အသုံးပြုခဲ့မိရာကနေ ကျွန်တော်ယခုအထိ ထိုpost များစွာကို ကျွန်တော်အနေနဲ့ အပျင်းထူးပြီးတော့ ကိုယ်ရဲ့အစွမ်းအစမရှိဘဲနဲ့ စာလုံးရေးနည်းနည်းလောက်သာ ပြင်ဆင်ပြီးတော့ ရေးသားမိခဲ့တဲ့အတွက် @actifit နဲ့ @hivewatcher ကို တောင်းပန်ပါတယ်။

ကျွန်တော်အနေနဲ့ Hive Platform ပေါ်မှာ ဆက်လက်ပြီးတော့ လျှောက်လှမ်းခြင်းပါသေးတယ်။ဆက်လက်ပြီးတော့ Hive အသိုင်းအဝိုင်းမှာ ကောင်းမွန်တဲ့ စာအရေးအသားတွေကို ထပ်ရေးခြင်းပါသေးတယ်၊ကိုယ်ပိုင်စာကိုယ်ပိုင်အရေးအသားနဲ့ ဆက်လက် ရေးသားခွင့်ပေးပါလို့ @hivewatcher ကို အနူးအညွှန်တောင်းဆိုပါတယ်။@kaunglay2 အကောင့်ကိုလဲ blacklist ကနေ ပယ်ဖျက်ပေးစေလိုပါတယ်။