The appeal Post (1)

in #hivewatcher9 months ago

I will strictly follow each and every rule set by the Hive Community.

I've been writing articles on Hive for over a year now. During that year, I've only been posting my own articles. I plan to post only my own articles in future posts.

I would like to apologize to actifit, hive, hivewatcher and community. I am still helping the community by writing the articles as much as possible without overthinking. Therefore, as a Hive Watcher, I would like you to be fair and honest.

Starting today, I would like to return the permission to continue writing on Hive with care.

Hive Community ကနေချမှတ်ထားတဲ့ စည်းကမ်းတစ်ခုချင်စီကို ကျွန်တော်အလေးထားလိုက်နာပါမယ်။

ကျွန်တော်သည် Hive ပေါ်မှာ ဆောင်းပါးရေးလာခဲ့သည်မှာ တစ်နှစ်ကျော်ကာလသို့ရောက်ရှိလို့နေပါပြီး။ထိုတစ်နှစ်ကျော်ကာလလုံးမှာ ကျွန်တော်သည် ကိုယ်ပိုင်ဆောင်းပါးကိုသာ ရေးတင်လေ့ရှိပါတယ်။နောက်နောင်post တွေမှာလဲ ကိုယ်ပိုင်ဆောင်းပါးတွေကိုပဲရေးတင်ဖို့အတွက် အစီအစဥ်များစွာလဲရှိလို့နေပါတယ်။

actifit,hive,hivewatcher and community များကိုတောင်းပန်အပ်ပါတယ်။ကျွန်တော်သည် ဆောင်းပါးများကို ရေးသားရာတွင် တတ်နိုင်သမျှရေးသားမှုတွေကို မထပ်အောင်ဆင်ခြင်ရေးသားခြင်းဖြင့် Community များကို ကူညီပေးခြင်းပါသေးတယ် ထို့အတွက်ကြောင့်လဲ Hive Watcher အနေနဲ့ သက်သက်ညာညာ စဥ်းစားပေးစေလိုပါတယ်။

ယနေ့ကစပြီးတော့ Hive အပေါ်ကအရေးအသားတွေကို ဂရုတစိုက်ရှိ​​ရှိနဲ့ ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ခွင့်လေး ပြန်ပေးစေလိုပါတယ်။