You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Hivewatchers blacklist. My apology to the Hive community.

in #hivewatchers3 years ago

Nos, engem is elért a bálnák haragja, egyetlen apró hibámért (ugyanúgy fordítás volt, csak kihagytam nagy sietségemben a forrást). Most az amúgy kifogásolhatatlan posztjaimat is downvote-olták teljesen méltatlan módon. Úgy látszik, bűn, ha túl jól dolgozom, magas színvonalú cikkeket adok. Igazán nem értem, miért kell sokszorosan büntetni? Mit vétettem? Most úgy állok, hogy itthagyom az egészet a p...ba. Ha gondolod, megtalálsz, jobb híján a facebookon. Szívesen cserélek tapasztalatot
https://www.facebook.com/kalemandra

Sort:  

Velem is pont ugyanezt tették. A teljesen saját készítésű bejegyzéseimet is a nulláig downvote-olták. Plusz az összes bejegyzéseimet és a hozzászólásaimat is mind a mai napig downvote-olják (spaminator), holott soha nem is spammeltem, és nem is fogok. Remélem, hogy ez utóbbi megszűnik, ha az egy hónap lejártával (remélhetőleg) levesznek a feketelistáról.

Látom, írtál valami bocsánatkérő posztot. Én úgy érzem, inkább tőlem kéne bocsánatot kérniük. Visszataszító, ahogy megalázkodásra kényszerítik az embert. Én nem vagyok az a típus, pár sz...ros dollárért nem éri meg az egész bagázs!

Igen, két olyan bejegyzést is írtam. Amúgy jó lenne, ha dollárról lenne szó, de az én Hive-os bejegyzéseim többsége csak centeket hoz. A bejegyzésenkénti bevételem általában nem haladja meg a fél dollárt ($0.50 USD). Még a mobilinternet előfizetés havidíját sem tudom megkeresni ezzel, ami egyébként jelenleg 5330 Ft (körülbelül $17.97 USD) havonta, de szerintem december 10-én le fogom mondani. Akkor jár le a két éves hűségnyilatkozat. Ha napi $0.50 USD bevétellel számolok, akkor az havi $15 USD, plusz ha átváltom és eladom, akkor ott vannak tranzakciós díjak, és máris alig marad belőle valami. Ha csak a pénzügyi oldalról nézem, akkor felhasználói szemszögből időpazarlás az egész Hive. Nem csak nekem, hanem úgy általában a felhasználók többségének. Az emberek többsége centeket keres a Hive-val. A Hive milliomosoknak (bálnáknak) jó, akik hatalmas összegeket fektetnek bele, hogy aztán még gazdagabbak legyenek.

Igen, a többség csak centeket keres. De én kb. 4 év alatt beledolgoztam magam, és komoly jövedelmem volt belőle, persze szorgalmas, kitartó munkával. Most az egész elveszett! Találnom kell egy olyan platformot, ahol meg tudom mutatni kreatív dolgaimat és utazások során készült fotóimat, és némi jövedelem jöhet belőle költségeim részbeni fedezésére (ahogyan itt is működött). A facebook oldal sajnos erre alkalmatlan, mert alig látják egy páran az 1000 ismerősöm közül

Csak annyit még, hogy ha be akarsz jelölni, előtte írj rám Messengeren, különben nem jelölök vissza senkit akiről nem tudom, kicsoda.