မျှော်လင့်ချက်

in #hopelast month

ကျွန်တော် hive ပေါမှာစာမတင်ဖြစ်တာသုံးလေးရင်ရှိပီဗျ။အလုပ်လဲများ စိတ်လဲညစ်နေတာန့ဲဒီထဲကိုမရောက်ဖူးဘူးဗျ။ကျွန်တော်အသက်အရွယ်အရ ရယ် နှိင်ငံရေးအ​ခြေနေရယ် ကျွန်တော်တို့ရ့ဲအိမ် မက ်တွေ ကျွန်တော်တို့ရ့ဲမျှော်လင့်ချင်တွေက ဘယ်ချိန်မှအကောင်ထည်ဖော်နှိင်မှာလဲ စိတ်ထဲမှာအမျိူးမျိုးတွေးပီးစိတ်ညစ်ရတယ်။ကျောင်းဆက်တက်ရမလား နှိင်ငံခြားပဲထွက ်မလား လမ်းတွေပျောက်​ေ နတ့ဲလူငယ်ပေါ့ဗျာ။တစ်နေ့အဆင်ပြေသွားမှာပါဆိုတ့ဲစိတ်န့ဲပဲရှေ့ဆက်နေရတယ် ။ကျွန်တော်လိုပဲ အတွေးပေါင်းများစွာန့ဲလူတွေလဲရှိမှာပါ။ အချိန်တန်ရင်အရာအားလုံးအဆင်ပြေသွားလိမ့်မယ်လို့ကျွန်တော်ယုံကြည်ပါတယ်။လျောက်ရမယ့်လမ်းကအဝေးကြီးလိုသေးတာမလို့ အရူံးမပေးပဲဆက်လျောက်သွားမှာပါ။hive မှာမျှဝေခွင့်ပေးတ့ဲအတွက်လဲကျေးဇူးတင်ပါတယ်

Sort:  

အားမငယ်ပါနဲ့
ငါတို့ဘဝတွေက ပိုဆိုးဦးမှာပါ
!lol

Knock knock...
ERROR: Joke failed.

@myominthu95, You need more $LOLZ to use this command. The minimum requirement is 0.0 LOLZ.
You can get more $LOLZ on HE.

ခုလိုပြောပေးတ့ဲအတွက်အများကြီးအားတက်ရပါတယ်😂