Sort:  

Varsågod, jag läste att du är en curator men svensk också?

Kolla min tredje senaste post, skulle kunna behöva några svenska curators snart. :)

Jag försöker så gott jag kan hitta nytt material från nya lovande Steemit medlemmar. Och jag är Svensk, men bor i Tyskland med Japansk fru. ;)
Hittade din post igårkväll redan och har svarat, vore jätteintressant.

Ah oops, antar att språket fick mig att glömma din post. :P

Haha låter intressant, min tyska är lite rostig men löper helt okej ännu enligt @lenatramper. :P

Din tyska är nog bättre än min. Jag är en äkta expat som försöker klara mig bara på engelska, min Holländska är t.o.m. bättre... :)
Dax att sova nu. God natt och tack så mycket!

@aggroed apologies for hijacking your comment trail with some Swedish...

i'll vote on some of the other comments so this doesn't take all the view.