4 promises ALLAH SWT/ 4 Janji Allah SWT

in #indonesia6 years ago

4 promises ALLAH SWT

•• ● ══❁══ ◎ ✾ ☆ ﷽ ☆ ✾ ◎ ══❁══ ● ••

image

-If you are good at being grateful I will add to the favor of you all

  • Remember all of you to Me I will as I remember you all
    -Let me to Me niscya will I grant your request all ## استجب لكم ##
    -And ALLAH will not punish them while they have a wife
    Then reach for the 4 promises

•• ● ══❁══ ◎ ✾ ☆ ﷽ ☆ ✾ ◎ ══❁══ ● ••

4 menjanjikan ALLAH SWT
-Jika anda baik untuk bersyukur saya akan menambah sokongan anda semua

  • Ingat semua awak kepada saya, saya akan kerana saya mengingati kamu semua
    -Membuat saya kepada saya niscya saya akan memberikan permintaan anda semua ## استجب لكم ##
  • Dan ALLAH tidak akan menghukum mereka semasa mereka mempunyai isteri
    Kemudian sampai ke 4 janji

•• ● ══❁══ ◎ ✾ ☆ ﷽ ☆ ✾ ◎ ══❁══ ● ••

rijalNeo.gif