You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rany boskie, co tu się dzieje?

in #intro6 years ago (edited)

Post pozbawiony jakiejkolwiek wartości merytorycznej... takie lanie wody i próba pozyskania referali, żeby na Ciebie tyrali. O tym jakie jest minimum do wypłaty, i że freebitco.in daje odsetki w wysokości 4.08% w skali roku za trzymanie wyklikanych satoshi na koncie w kraniku bez wypłacania już nie napisałeś... wielu rzeczy nie napisałeś.

Sort:  

No nie napisał o wielu rzeczach to fakt. Ale w sumie zarobił to nawet zabawnie.
Ty też pominąłeś bardzo ważną sprawę jeśli chodzi o te 4,08%. Trzeba mieć minimum 30k satoshi na koncie plus występuje codzienna kapitalizacja odsetek.

Ja nic nie pominąłem :) Ponieważ to nie ja piszę o tym kranie. Napisałem wyraźnie, że autor nie podał min. do wypłaty a to minimum (30k ) właśnie determinuje naliczanie odsetek. Kieruj swoje uwagi na temat czego brakuje tekście do autora postu.

Dziękuję za komentarz! Masz rację, nie ma tu zbyt wiele merytorycznej treści, ale chciałbym zaznaczyć, że post ma raczej charakter ciekawostki na zasadzie "o! jest to i to, wejdźcie, sprawdźcie może Was to zainteresuje!". Na chwilę obecną nie jestem w stanie pokazać żadnych wykresów, danych, bo nie mam z czego. W zasadzie co tu pokazywać? Kranik działa tak prosto, że gdybym się postarał, to post mógłby mieć 1/3 tego co jest obecnie. Obrałem taką formę wypowiedzi BO MAM DO TEGO PRAWO :D Próba pozyskania referrali? Oczywiście, że tak! Informacja o zbliżającym się wykorzystaniu przyszłej ofiary jest zamieszczona "tłustym drukiem" w poście i nie musi wchodzić w podane linki. Ofiara ma świadomość w co się pakuje haha :D Wierzę w inteligencję użytkowników i wiem, że byliby w stanie wejść w ww. kraniki samodzielnie wpisując odpowiednie słowa do popularnej wyszukiwarki :) Tyranie na mnie? Toż to trochę egzaltacja z Twojej strony. Referalle pracują dla siebie, a nie dla mnie. Zarabiają tak samo jak każdy inny użytkownik tych kraników. Ja jedynie mogę dostać dodatkowo 25% z tego co referalle uzyskają, a i tak będę rozdawał 75% wartości z uzyskanej kwoty co chyba jest dobry, zjawiskiem. Nikt na tym NIE TRACI. Sam jestem referallem pewnego użytkownika i nie narzekam w żaden sposób. Jeszcze nie padłem z przepracowania sic! :D Informacje o minimum wypłaty i o odsetkach jest pierwszą rzeczą jaką można przeczytać po zalogowaniu się. Znów się powtórzę, wierzę w inteligencję użytkowników i wiem, że są w stanie uzyskać takie informacje, jeżeli kranik ich zainteresuje. Mógłbym napisać trochę więcej treści, niestety pora pisania była już nieodpowiednia przez co ucierpiał "content". Serdecznie za to przepraszam. Cóż mogę więcej powiedzieć. Do niczego nie zmuszam, każdy ma rozum i własną wolę.
Życzę miłego dnia i sukcesów w życiu codziennym! :)