Introducemyself

Hello,

I am Kevin, a guitar player and salesman from the Netherlands and I'm very curious how Steemit can grow and develop.

In my spare time I like writing music, gaming and drawing.

1601278_486869111422209_822452575_n.jpg

Sort:  

I think you'll enjoy Steemit. Good luck to you!

I think I will. I still figuring out how everything works around here but I see and read a lot of things that seem to have my interest.. Thanks!

Welcome to Steem @kevinhessels I have sent you a tip

Thanks a lot!

Welcome to steemit buddy... :)

Welcome to Steemit @kevinhessels! Nice to meet you.

PS. Follow @longfield98 for great content, my blog!

Thank you! Nice to meet you too.

WELKOM BY STEEMIT @kevinhessels Jy gaan dit baie hier geniet.

EK is van South - Africa ek hoop jy kan verstaan wat ek sê.
Dit sal so Lekker wees om bietjie Afrikaans te kan praat .

Voel gerus om my blad te besoek @juanvdw97

Ik ben een Nederlander en ik had het niet verwacht maar ik begrijp je bericht helemaal. Bedankt! Hopelijk begrijp jij ook wat ik zeg met dit bericht ;)

Baie dankie . Dit is n plesier , ek geniet dit vreeslik om te kan sien hoe n persoon uit Nederland my verstaan en ek hom . dit intreseer my verskriklik

Ja ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk te begrijpen is.

Hoe gaat het met je? En hoe ben je in aanraking gekomen met Steemit?

Ek is nuut tot die cryptocurrency verhandeling. Ek het videos op "youtube" gekyk en toe daar van steem gehoor en daarin belê.

Hoe het jy van Steem gehoor ?
Is dit bekend in Nederland?
@kevinhessels

Nee het is niet bekend in Nederland. Daar wel? Ik heb samen met collega's crypto gekocht en toen van Steemit gehoord.

Nu uitproberen en hopen dat het groter wordt!