Cześć Steemit ;)

in #introducemyself7 years ago

Nazywam się Maciek , mam 29 lat i mieszkam na Śląsku. Obecnie bawię się w webdesign, nieco we front-end oraz trenera personalnego. Jednak ostatnio ciężko zachorowałem... na kryptowaluty. W ostatnim momencie zakupiłem resztki RX'ów i od tego czasu cały czas szukam informacji na temat miningu, handlu oraz innych możliwościach zarobku w tej branży. Przeglądając tag #kryptowaluty na Wykop peel natrafiłem na link do tego portalu i tak oto jestem ;)

Do innych moich zainteresowań należą: gaming (wraz z overclockingiem i moddingiem), pozycjonowanie, kryminalistyka oraz kilka innych, mniej istotnych tematów.

Obecnie rzuciłem pracę 8h pon-pt, siedzę w domu i czas który zaoszczędziłem chciałem poświęcić Steemitowi (tak jak Wykopowi nieco wcześniej :P ).

IMG_20170603_165059.jpg

Na zdjęciu 6x580+ 1x 660Ti :P

Początkującym kopaczom mogę pomóc w wyborze sprzętu, jego konfiguracji, wyborze portfela i innych podstawowych kwestiach.

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do dyskusji.

Sort:  

Jak ze Slaska to i dobry gornik. Powodzenia

Dzięki wielkie, dobry jeszcze nie jestem ale będę ;) Pozdrawiam.

Też jestem zajarany miningiem. Obecnie kopie ETH i SC

UpVoted. Czekam na Ciebie na moim profilu. Pozdrawiam :)

Jaka opłacalność ?

Miałem to szczęście, że sprzedałem eth po 400$ i całość już się zwróciła w ciągu 2 miesięcy. Obecnie zarabiam ok 1100$ - prąd.

Slazak, slazaka musi wspierac. Follow dla Ciebie, do zoabczenia!

Follow dla Ciebie również, pozdrawiam ;)

Witamy, witamy. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej i przylozysz ciezka dole górnika. :P

Taki mam plan ;)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Witam, dzięki za info ;)

czesc Maciek :) powodzenia w steemowaniu :D polska spolecznosc nie jest jeszcze za duza, ale z dnia na dzien rosnie.

Hej! Dzięki za komentarz, a społeczność na 100% urośnie i to bardzo szybko :)

Welcome!

Hi Havok777!

Welcome to Steem @mrn I have sent you a tip

Hello! Tip? Send me.

Hey. Welcome to Steemit! Here, a lot of interesting things await you. You will not regret!

Hi pioner888777. I'm searching info about crypto and i find a lot ;)

Super post