You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TR]TANITIM METNİ ve İLK POST // [EN] INTRODUCE TEXT and FIRST POST // {HELLO WORLD!}

in #introduceyourself3 months ago

Herkese merhaba, sen hariç. Sen tamamen kötü niyetli bir insansın. Ben burada birşey paylaşmıyor olabilirim, eşim zaman zaman paylaşım yapıyor ama Wes ve Jame ile muhabbetimiz hala devam ediyor. Çünkü biz art niyetsiz insanlarız. Bizden çok uzakta, aynı dili bile konuşmadığımız insanlar, bize çok daha samimi ve sıcak davrandılar. Bu yüzden hala konuşmaya devam ediyoruz. Neden burada aktif olmadığımızı merak ediyorsan, cevabı aslında çok açık. Senin burada bizden daha eski olman ve yetkilerini kullanırken güç zehirlenmesi yaşaman. O zamanda söylemiştim, yargısız infaz yaptığını. Bizim zaten devam eden bir iş hayatımız var, Hive ile biraz eğlenmek istemiştik. Fakat senin ithamların ve yaptırımların yüzünden kendimizi sürekli kanıtlama çabasında bulduk. Bu gereksiz ve yorucu oldu bizim için. Hani bizim gönderilerimizi yeterince ACEMİ bulmamıştın ya, sebebini senin ilk paylaşımlarına baktığımda çok net anladım :) Herkesi kendin gibi sanma.

Sort:  

Toplulukları sömürüp power down yapıp gittim demiyor da.
Görünen köy kılavuz istemez.

Toplulukları sömürmek derken ? :D

Hakkıyla kazanılmış 100 200 $ sömürmek oluyorsa, senin burada yaptıkların ne oluyor ? Sen kazandıklarını hibe ediyorsun o zaman :)

Neyse bundan sonra bizimle alakalı konuşma, zira ben kötü şeyler söylememek için kendimi frenliyorum.