Znów się przedstawiam...

No dobra z racji tego, że już post powitalny już się pojawił chciałbym napisać trochę więcej o sobie, swoich zajawkach i pracy której efekty możecie pooglądać niżej.

Na początek coś o sobie... Na imię mi Dominik i prowadzę sobie takie domowe studio malowania figurek;) W malowanie ludzików wkręciłem się jakieś 14 lat temu i robię do po dziś dzień. Od dwóch lat przekuwam swoją pracę na pieniądze malując na zlecenie jako freelancer co robię po normalnych godzinach pracy- choć nie ukrywam, że moim marzeniem jest utrzymywanie się z pasji.

Co tutaj robię? Przede wszystkim to wina @imperfect-one , bo nawijał mi o Steemit przy każdej okazji więc postanowiłem założyć konto. I jestem ;)
Chciałbym traktować ten serwis jako ciekawą platformę blogową gdzie moja praca mogła by być bardziej doceniona :P

necrons.jpg
(Necron Deathmarks - Warhammer 40.000)

Moją misją jest zajawianie wargamingowym hobby, bo to naprawdę zajebista alternatywa dla spędzania całych dni przed kompem... A co do formy prowadzenia tego "bloga" mam kilka pomysłów... ;)

assassins.jpg
(Imperial Assassins - Warhammer 40.000)

Na bank pojawią się tutaj skróty z sesji RPG które prowadzę znajomym, przemyślenia na ten temat oraz rozkminianie pomysłów na sesje.
Planszóweczki i karcianki (Hail Cthulhu!) które zajmują pewne miejsce w moim życiu też się pojawią.
I oczywista oczywistość - creme de la creme - systemy gier bitewnych i modele małych żołnierzyków :D

Ahoj przygodo!

wfrp.jpg

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do obserwowania...

B.

Sort:  

Doskonałe te malowane ludki, bardzo mi się podobają. Witaj w gronie :)

A dziękuję bardzo i zapraszam po więcej ;)

i really like your necrons! :]
i should get my ass up and do some painting again. have a unpainted squad deathmarks sitting right next to me for weeks now. :/

Czemu podpisales sie B. Skoro masz na imie Dominik ?

Z racji nazwiska, ksywki i tego, że to konto to Brushzzers.
Łysy z Brushzzers.

Łysy z brushzzers xD ok Followuje