Hi steemian i am new here , ineed your support .thank you

in #introduceyourself7 years ago

Haai almal,

Ek is Caroline, van Frankryk en kranksinnige in Bali, Indonesië

Ek is verlede jaar getroud, my husband is Balinees, daarom woon ons in Bali en word ons pragtig? Byna een jaar oud? Dogter genaamd Julia.

My vriend het my vertel van Steemit en na 'n blik op Dit het ek baie lief gehad vir die atmosfeer op hierdie platform en die feit dat almal openlik kan praat oor wat hulle wil hê, sonder enige oordeel.

Waaroor ek graag oor Steemit wil praat, dink ek oor ons lewe in Bali, deel die pragtige plekke wat ons besoek en deel ook oor ons lewenstyl.
Die lewe op 'n eiland wat onder hope en hope afval val, ek is baie geïnteresseerd in die omgewing en probeer om soveel moontlik plat te wees, en dit is nie maklik om regtig eerlik te wees nie.
Ek borsvoed my baba ook, so ek is baie versigtig vir wat ek in my mond sit en sal oor kos, plaaslike kos, wenke vir gesonde eetgewoontes deel ...

My man is 'n musikant, 'n tromspeler, en ek is 'n mamma by die huis, ons doen daagliks huisvesting sodat ek na ons gaste kyk wanneer ek van tyd tot tyd Frans leer aan wêreldwilde studente. Ja, ons is baie besig.

Ek is baie bly om deel te wees van hierdie gemeenskap en wens almal die sterkte en sukses toe!

Sort:  

Nice to meet you, @cekdun :) Welcome to Steemit!

Welcome @cekdun aboard the steemit express. This is a great platform to express yourself just like any other social media outlet except this one pays its users for interacting with each other. Post good content and your rewards can be limitless but always stay true to yourself.

Checkout this post and give me some feedback on it
CIRCLE OF FRIENDS

@circleoffriends
#circleoffriends
#minnowsupport
#cof

welcome to steemit @cekdun, enjoy so much your time in this webside, nice post. Please follow me @jjrendon