You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TR]TANITIM METNİ ve İLK POST // [EN] INTRODUCE TEXT and FIRST POST // {HELLO WORLD!}

in #introduceyourself4 months ago (edited)

100 tane hesabın olduğu halde yeni üyeyim dediğin için mi
nasıl bir vicdan sendeki
bir 100 tane daha açıp gelsen de sonuç değişmeyecek
boşuna uğraşma

Sort:  

Bu cümlenizdan sonra biraz daha araştırma yapma gereği hissettim ve pinkfurby >> pinkfurby5 hesabının alenen 20.01.2023 tarihinde hesabının şifrelerini unuttuğu gerekçesi ile yeni bir hesaba geçtiğini okuyorum fakat unutulan bu şifreler sanırım aslında unutulmamış :) 4 ay önce eski hesabından yeni hesabına transfer yaptığını görüyorum. Bu sanırım sizin topluluk kurallarınıza aykırı. Dolayısı ile adaletine güvenerek yine kendime göre nezaket size göre sahte nezaketle izlemeye geçiyorum.

Bu cümlenizdan sonra biraz daha araştırma yapma gereği hissettim ve pinkfurby >> pinkfurby5 hesabının alenen 20.01.2023 tarihinde hesabının şifrelerini unuttuğu gerekçesi ile yeni bir hesaba geçtiğini okuyorum fakat unutulan bu şifreler sanırım aslında unutulmamış :) 4 ay önce eski hesabından yeni hesabına transfer yaptığını görüyorum. Bu sanırım sizin topluluk kurallarınıza aykırı. Dolayısı ile adaletine güvenerek yine kendime göre nezaket size göre sahte nezaketle izlemeye geçiyorum.

Bu nasıl bir kötü niyetlilik böyle?
Verdiğiniz örneği çok aramışsınız belli ki. Yeni bir hesap olarak bunu fark etmek çok kolay olmasa gerek. Hem madem bu fikirdesiniz onun iki hesabını birden niye takibe aldınız?
Siz şifrelerini kaybettiğini ilan edip yeni hesap açtığını söyleyen birine hesap soracağınıza, bunu gizleyerek yapanları takip etmeyi uygun görmüşsünüz bu bir çelişki değil mi?

Ana şifre olmadan active key ile transfer yapılabileceğini biliyor olmalısınız. Neyse daha fazla uzatmanın alemi yok. Herkes her şeyin farkında.

"Maalesef önemli birkaç şifreyi kaybettiğim için hesabımı yol yakınken değiştirmek istiyorum." demiş

7 yıllık üyesin hala master password kaybedilse bile active key ile transfer yapılabileceğini öğrenememişsin.