You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introducing my nomad self in pictures and words

God morgon och Thank You @swedishdragon! :D Ska man skriva på engelska för att vara artig mot de andra?

Haha, that's reassuring , I appreciate that.

Vi får se vad det blir av det hela, lite post-testande ska jag göra i alla fall och se om någon får ut något av värde av det, inklusive både communityn och jag själv, måste ha lite balans! :) Blir inget Sverige på ett tag tror jag, men kanske i sommar, kanske ses då, vem vet!

Sort:  

Ha ha man 'ska' vara hövlig och skriva Engelska MEN hallå, det är så kul att få använda -Å-Ä-Ö ;) :P
Det låter bra, jag ser fram emot att se vad du hittar på :D
Ha ha för att post-testa gjorde du ett grymt bra jobb :D
Du låter som du har en bra plan, betänk bara att detta tar tid..
Va?? Inget Sverige?? O.o Kom igen nu, vi regerar juuu ;) LOL :P
Ha en bra dag :D

Haha, kanske hem och fixa lite i vår eller sommar, får se! :) Tack!! Ja tid ja, nu är klockan 4 igen och jag bara besvarar lite kommentarer :D Gonatt!

'Kanske' ett så typiskt Svenskt ord, väldigt flytande ;) LOL
Ha ha det låter som en bra plan. Sååååå länge du trivs, är det allt som räknas :D♡ 🐲ℒℴve 🐉♡
Ha ha jo, det tar tid men planen är väl inte att sitta uppe mitt i natten ;) ?
Sov gott :D