Tık Tık! Ben geldim! :)

Merhabalar efenim!

Benden kurtulabileceğinizi mi zannettiniz? Yapmayın! Filmsiz, sinemasız Steemit eksik kalır. Öyle mahsun mahsun kıyıda köşede ağlar, hani benim gençliğim nerde..öhöm öhöm..tamam sustum. :)

Hep bu giriş yazıları zor olur. Orhan Pamuk değiliz ki, "bir film izledim bütün hayatım değişti" deyip işin içinden çıkabilelim. O yüzden mazur görün beni lütfen. Vaktinizi hiç almadan sadece kim olduğumu, steemit "tr alemi"ne (siz anladınız onu;) neler katmak istediğimi kısaca anlatıp kenara çekileceğim.

tumblr_ojmhec3e7Y1s52m7bo1_250.gif

Tüm Steemit aleminin dikkatine!
Sinema yazıları ayağınıza geldi. :)

Ben Kimim?

Felsefi bir soru en nihayetinde bu. Yani zor bir soru. Zira bir çok açıdan cevaplanabildiği gibi katmanlı da bir soru. Eskilerin dediği gibi işin "zâhir"i var, bir de "bâtın"ı. Açıkçası bâtıni kısma girmeye hiç niyetim olmadığı gibi kafanızı da şişirmek istemem. O yüzden gelin şimdilik zâhir kısımla yetinelim. Sonra belki olaylar gelişir, dünyanın küçük olduğunu teyit ederiz bir kez daha, karşılaşır yahut rûberû tanışırız. Daha güzel olmaz mı? ;)

Adımı merak ediyorsunuz, biliyorum. Şimdiden oyunbozanlık ha! Hayır, o da bâtıni bilgi! :) Beni şimdilik bir sinema delisi/sinefil olarak tanımanız yeterli. Sonra felsefeye meraklı bir "öğrenci" (sahi öğrenci olmadığını iddia eden var mı hala bu hayatta?).

Bursa'da yaşıyorum. Uzun bir süre bir gazetenin kültür sanat ekinde sinema yazıları yazdım. Sonra bazı anlaşmazlıklar dolayısıyla gazeten ayrıldım. Şuan yüksek lisans tezimi ha-gayret bitirmek üzereyim, sonra nasipse doktora! (Tezim de sinema ile alakalı, demiş miydim?) :) Zamanla muhabbetimiz arttıkça "tanış" oluruz zaten şimdilik bu kadarı yeter. :)

Neden Steemit? Amacım Ne?

Neden Steemit? Çünkü burası kitlelerce keşfedilmemiş bir vaha daha. Facebook'un ilk zamanları gibi. Epeydir takip ediyordum burayı ancak misafirlikten yerleşikliğe geçmeye (tabi siz de beni aranıza kabul ederseniz) yeni karar verdim. Zira kelimenin sözlükteki ilk anlamıyla "kafadengi" insan kaynıyor burası.

hgILIL7X.jpeg

Peki ben ne yapacağım? Ben sizler için (ve tabiki kendim için) hoşuma giden, iyi filmler hakkında analiz-yazılarımı paylaşacağım. Belki daha önce yazmış olduğum sinema yazılarından da paylaşırım. Belki hiç yazmam film tavsiye ederim. Belki film değil, iyi kitaplar hakkında yazarım. Belki seyahat yazılarımı paylaşırım. Belki belki belki... Anlayacağınız kafamın estiği gibi takılacağım. Tabi sizler de bana yol göstereceksinizdir eminim. Dolayısıyla beğenileriniz, yorumlarınız, follow'larınız yol göstermeniz için çok önemli. ;)

Lafı çok uzattım, şimdilik bu kadarı yeter. Umarım kafalarımız uyuşur ve umarım uzun yıllar birlikte oluruz. ;)

image1

Sort:  

Hoş geldin :)

Hoşbuldum @punky :)

I really enjoyed this post as I was going through today's stuff. Keep up the great posting, I'll go ahead and Follow & Upvote!

thanks a lot! :)

Your very welcome!

Hoş geldiniz. Film tavsiyelerini bekliyoruz :)

Hoşbulduk efenim! :) En kısa zamanda sizlerle olacaklar. :)

image

Congratulations you @filmosophy
have introduced ourselves to us
.

WELCOME TO JOIN STEEMIT.

We have come to give your post appreciation.

thank you for your success

Hosgeldiniz,
Boyle bir yaziyla acilis yapmaniz ilerdeki paylasimlarinizi simdiden merak ettirdi dogrusu :)
#tr tagindaki diger arkadaslarin bulundugu Steemit Turkiye discord kanalina uye olmadiysaniz mutlaka bekleriz. Akliniza takilan herturlu soruya cevabi orda bulabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. :) Kanaldan haberim yoktu, hemmen bakacağım. Bilgi ve ilginiz için de teşekkürler. :)

hoş geldiniz.paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz.Takipteyim

hoşbulduk. ilginiz için çok teşekkür ederim.

!originalworks

The @OriginalWorks bot has determined this post by @filmosophy to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Hoşgeldin filmosophy .Paylaşımlarını merakla bekliyorum.Benim favorilerim gerilim,korku,bilimkurgu,macera,polisiye yok yani haberin olsun.