Dobrze mi tu, gdzie teraz jestem.

in #introduceyourself2 years ago

Jak tu zacząć? Może po prostu najzwyczajniej w świecie.
Cześć. Jestem Iga.

20210418_152054.jpg

Szczęśliwa żona (i od niedawna mama), która porzuciła wielkopolskie równiny dla cudownego Męża. I podkarpackiej bliskości Bieszczad :D
Farmaceutka. Raczej z rozsądku niż jakiegoś wielkiego powołania. Chociaż to się ciągle zmienia.
O pracy jeszcze pewnie kiedyś będzie.

Lubię szyć i haftować (a jeszcze bardziej mieć na to czas).
Pogrywam na gitarze.
Kocham planszówki.
Śpiewam altem w dominikańskim chórze i odkąd pierwszy raz usłyszałam czterogłos (będąc jego częścią) to najzwyczajniej w świecie - przepadłam!
A resztę wolnych chwil spędzam na wywoływaniu zdjęć i tworzeniu albumu - sprawia mi to ogromną radość i przywołuje mnóstwo miłych wspomnień - polecam każdemu :)

Właściwie nie lubię pisać pierwszych rzeczy. Pierwszych postów, pierwszych relacji. W szkole nie lubiłam nigdy tej pierwszej strony zeszytu, która była taka przerażająco wzorcowa i staranna. Był czas podkreślić ładnie temat i nie za bardzo było gdzie zrobić ewentualny błąd i go skreślić. A kolejne to wiadomo jak wyglądały.

hive.jpg

Dobrze mi w tym miejscu, w którym teraz jestem w życiu.
Wydaje mi się, że do Podkarpacia… jakoś tak pasuję BARDZIEJ. Stąd mimo początkowej tęsknoty za domem rodzinnym, raczej szybko się zaklimatyzowałam. Na dodatek te około 2,5 roku temu umyślnie zbiegło się to z początkiem przygody zwanej małżeństwem (#najlepiej!), a wiadomo, że takie punkty zwrotne w życiu połączone z totalną zmianą środowiska są najlepszym motorem do rozwoju i wychodzenia ze strefy komfortu.

Około pół roku temu nasze życie wywróciła do góry nogami żądna spacerów i ciągłego rozśmieszania córeczka. Tak więc w codzienności zmęczenie miesza się ze śmiechem, a satysfakcja z poskładanego tygodniowego prania ze świadomością, że porządek jest tu tylko chwilowo :D

Ale lubię tą nową codzienność, dobrze mi w niej.

Idzie jesień, a właściwie już jest. To dobry czas, żeby coś pisać...

IMG-20201106-WA0013.jpg

... i czytać :)

Dobrego popołudnia!

Sort:  

Dzień dobry Iga 🌼🙂

O siemka 👋🏻

:) ładnie weszłaś.
rozgość się 💜

dzięki ;)

Witaj na pokładzie 🙂👍
Życzę dobrej zabawy na Hive i pozdrawiam z Grecji 🙂

Congratulations @igae! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

HiveFest⁷ Meetings Contest
HiveFest⁷ - Participate in the Balls of Steel tournament and get a new badge
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Cześć, nie bój się pytać o technikalia :)

Witamy w społeczności Hive @igae!
Mamy szczerą nadzieję, że znajdziesz tu wszystko, czego szukasz i znalazłeś tu nowy dom.

Siedem sugestii do rozważenia:

  1. Starannie chroń swoje hasła i publikuj je tylko z kluczem publikacyjnym,
  2. Używaj aktywnego klucza tylko dla transakcji portfelowych, Keychain, Peaklock i Hivesigner,
  3. hasło główne i klucz właściciela służą wyłącznie do resetowania zhakowanego hasła i kluczy,
  4. NIE zgub swoich haseł; kopiuj i przechowuj offline
  5. Nie publikuj prac innych osób, bez względu na to, czy są to zdjęcia, czy napisane, bez informacji o autorze i pamiętaj, aby zdobyć całą swoją pracę, nawet jeśli jest to Twoja własna.
  6. Wprowadzający się tag jest używany tylko raz oraz
  7. Nie otwieraj żadnych linków w notatkach lub komentarzach, do których nie wiesz, do kogo należą. Stare powiedzenie mówi, że jeśli brzmi zbyt pięknie, aby mogło być prawdziwe, prawdopodobnie tak jest. Tu nie ma nic wolnego.

Znalazłem Cię, ponieważ @brittandjosie i @jamerussell z @heyhaveyamet zaprezentowali i promowali Twoją publikację, aby uzyskać większą ekspozycję i pomóc Ci szybciej się rozwijać.

Jeśli czujesz się przytłoczony i potrzebujesz wskazówek lub masz jakiekolwiek pytania, poinformowane Hiveans są dostępne, aby pomóc; możesz kliknąć, aby przejść do The Terminal w Discord tutaj:

Miłej zabawy i szczęśliwego Hiving!