Tanıtım yazısı

in #introduceyourself2 years ago (edited)

img_20200903_180807_01.jpeg

Merhaba arkadaşlar,
Ben Mahmut yaklaşık bir hafta önce aranıza katıldım.
Beden eğitimi eğitimi öğretmeniyim.Aynı zamanda milli sporcuyum.
Çeşitli branşlarda ulusal ve uluslar arası faaliyetlerde bulundum.
Çok gezen birisiyim ve gördüğüm güzellikleri insanlarla paylaşmayı isterim.
Ayrıca burası benzer platformların aksine çok yönlü olmasıyla ve içinde sosyal bir akış olmasıyla dikkatimi çekmiş durumda.
Her zaman öğreneceğimiz aynı zamanda katkı sağlayacağımız
bir yer olduğuna inanıyorum.
Son olarak bu süreçte bize yol gösteren tecrübeli kullanıcılara en içten teşekkürlerimi sunuyorum.
Görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

EN
Hello guys,
I, Mahmut, joined you about a week ago.
I am a physical education teacher. I am also a national athlete.
I have been involved in national and international activities in various branches.
I am a person who travels a lot and I would like to share the beauties I see with people.
Also, unlike similar platforms, this place has caught my attention as it is versatile and has a social flow in it.
We will always learn and also contribute.
I believe there is a place.
Finally, I would like to express my sincere thanks to the experienced users who guided us through this process.
Take care, see you soon.

Sort:  

Öncelikle aramıza hoşgeldin. Umarım burda uzun süren bir yolculuğun olur. Yapabilirsen buranın tadını çıkarmaya bak. Ayrıca tek dilde yazmamanı öneririm. Geri dönüşler almak adına ingilizce yazmak her zaman daha iyi bir seçenek. Ufak şeylerden bile motive olabilen biriysen bunun artısını görürsün.

Tavsiyen için teşekkür ederim dikkate alacağım

👍👍👍👍

aramıza hoş geldiniz 🙋🏻‍♀️
başarılar dilerim, keyifli paylaşımlar 🌸

Teşekkür ederim 👍😊

Hoşgeldin Mahmut :)

Hoşbulduk :)