Steemit' ten Sonra Ben :) + [Cointurk 16. Projesi]

in #introduceyourself6 years ago

Merhabalar Arkadaşlar;
Bugünki yazımda sizlere Steemit ile tanışmamdan ve sonraki dönemde yaşadıklarımdan bahsedeceğim. Umarım yazımı beğenirsiniz. Keyifli okumalar :)

IMG_7925.JPG

Öncelikle kısaca kendimden bahsetmek istiyorum. Çanakkale de üniversite öğrenimimi sürdürüyorum. Bölümümde Bilişim Teknolojileri. Bölümümden de anlaşılacağı üzere bilgisayar ve teknoloji konusu üzerine merakım ve ilgim bulunuyor.
Bu ilgi ve merağıma rağmen Kripto Para dünyasına girişim ne yazık ki epey geç başladı. Girişim derken de piyasaya dahil olmadım herhangi bir alış veya satış hareketinde bulunmadım. Yalnızca hobi şeklinde piyasayı takip ettim.
Daha sonradan Çanakkale' de bulunan arkadaşlarım tarafından Steemit Ailesini öğrendim ve bende bu aileye üye oldum. Başlarda sistemi çözmek biraz zor geldi. Steemit' i anlatacak Türkçe kaynak bulmakta da zorlandım. Arkadaşlarım destek oldular elbette fakat kendim de daha ayrıntılı öğrenmek istiyordum. Zorlanarakta olsa bir şekilde en azından Post atacak kadar işi kaptım :D
Başlarda sadece girip Post atma olayını yapıyordum pek ısınamamıştım ama @kusadasi projelerini farkedip 3-5 bir şey kazanmaya farkedince olay değişti :D
IMG_7590.JPG

Tabi ki bu kadar para kazanmadım daha :D Umarım kazanırım :D
Neyse sonraları sürekli proje takibinde olmaya başladım. Yazılanları okumaya başladım falan. Ama yeterli gelmiyordu. Bilgisayarda bulunduğum vakitlerde bakmak az gibiydi. Telefon uygulaması olan Esteem' i öğrendim. Uygulamada her ne kadar sorunlar olsa da dışarda bile olsam istediğim zamanlarda bakma şansını buluyorum. Bağımlı oldum gibi bir şey :D
Ama tabi ki her şey bu kadar mutlu ve güzel olmuyor. Üzücü şeyler de yaşıyorum. Her ne kadar etiketlerimi Türkçe de ayarlasam her ne kadar özenerekte Postlar paylaşsam Türk kullanıcılar beklediğim ilgiyi göstermiyor. Upvote ve Resteem' i geçtim en azından yazımı beğenmeyen düzeltmem gereken yönleri söyleyen bile arkadaşlar hiç yok desem yalan olmayacak. Bu toplulukta her ne kadar az sayıda Türk kullanıcı olsa da yine de birbirimize bir şekilde destek olmamız gerektiğini düşünüyorum. Sadece ben kazanayım kimse kazanmasın mantığından çıkmamız gerekiyor bence ya da Steemit ile ilgili öğrenmediğim bazı yönler var ve eksik mi yapıyorum çözemedim. Umarım bir şekilde bu sorun da hallolursa çok mutlu bir şekilde hayatımın enlerine girebilir STEEMİT :D
İyi günler, teşekkürler..