Merhaba

in #introduceyourself7 years ago (edited)

565.PNG
Merhaba, ben Selin. Yanımdaki bıdık ise Fıstık. Yani ben öyle çağırıyorum. Çünkü kendisi hür iradesiyle sokakları seçti ve onu farklı isimlerle sevenler de var. Peki adını kendisi biliyor mu? En ufak fikrim yok, seslenildiğinde yüzünüze bakıp miyavladıktan sonra poposunu dönüp yürüyen tipik kedidir. Boş zamanlarında onu bahçeden kovalamak isteyen 2. kattaki komşumun saksılarını kırar. Ağaç dallarında uyur...En büyük hayali bir gün serçe gibi ötmek ve uçmaktır. Zira serçe görünce gözleri dolar, sevimli sesler çıkarır. Pencereden atlayarak uçamadığını öğrendiğinden beri sosyopat eğilimler içinde... Kafasında komplo teorileri kurup, mahalleliye sıkıntı yaratmak ise en sevdiği hobisidir.Canım fıstık.

KİMİM?
Ben 22 yaşındayım. Taze mezunum, alanım okulöncesi öğretmenliği. İzmir'de yaşıyorum. İzmir'i yaşamak içinse fazla içine kapanık ve utangacım. Üstünde çalışıyorum , aşıcam :D Edebiyat, sinema, resimde klasizm ve realizm güncel ilgi alanlarımdır. Bir de son günlerde gitar çalmayı deniyorum. İnanın hiç bir hevesimin peşine düşüp bir yetenek geliştirmiş değilim. Kendimi de en çok bununla eleştiririm. Boş zamanlarımda okuyorum ya da durup sevdiğim bir şeye öylece bakıyorum. Benim en büyük hayalim, yaşlanıp bilge kadın olmak, şifalı bitkiler yetiştirmek ve sokakların mutlu insanlarla kuşatılmış olmasıdır. Fıstığın hayali bile daha muhtemel değil mi :D

BURADA NE İŞİM VAR?
Steemit'i kendimi ifade etmek, tanımak, öğrenmek ve öğretmek için bir fırsat olarak gördüm.
Paylaşımlarım blog tarzında olacak. İçeriğiyse güzel olan her şey! Müzik, kitap, film, resim, oyun olabilir mesela. Arada sırada gezi yazıları da olabilir. Çocuklara yönelik oyun, kitap tanıtımları ve eleştiriler de yazmayı düşünüyorum. Öğretmen-ebeveyn-öğretmen adaylarına yönelik paylaşımlar yani.
Vejetaryenim, İzmir'deki vegan kafeleri gezip tanıtmak da hedeflerim arasında.

Şuan bilinçsizce içerik kapsamımı geniş tutuyorum.Ortama alıştıkça spesifik bir tarz ve içerik oluşturacağımı düşünüyorum. Eleştiri ve öneriler beni mutlu eder.
Umarım hevesim gevezelik, heyecanım ego patlaması olarak görülmez.

Benden elektrik aldıysanız bir çay içebiliriz.
Teşekkürler.

Sort:  

How's life goin @selin8. Welcome To Steemit . This New House for blogger and social network platform. I ll wait for your great post. Two thumbs for your intro. Keep Steem On and earn big money as a reward. Good luck guy !!. Nice to meet you. Im waitin for you to come. Visit my blog I ve latest post. Im following "Meme Contest" that i posted on my wall. I hope you like it.

Welcome to Steemit, Selin.

Welcome to Steemit @selin8 :)

Welcome Bot Banner

Make sure to participate in this weeks giveaway to get known in the community!

Here are some helpful resources to get you started:


If you find this bot helpful, give it an upvote! It will continue to upvote introduction posts. Your upvote will give it more power in that. If you think you have something all new users should know, please tell.

WELCOME

Hoşgeldiniz, İzmir'liler artıyor :D

İzmirliler paylaşmayı seviyor sanırım :D Hoş buldum

Welcome to Steem @selin8 I have sent you a tip

I don't speak your language--but a very warm welcome to you! Xx, Kay

Thank you for supporting me Kay! Happy to see such a warm welcome :D
I should definitely improve my English .

It will definitely help you on here! It makes me sad because your language looks beautiful, but it's probably true that it will be hard to get others to engage with your content otherwise. Maybe it's a chance to practice? What is the language (I'm embarrassed to ask)?

yes, really a big chance for me to practice . For next couple of post, i will try that.
My language is Turkish. in this post, i have introduced myself and my sociopath cat Fıstık. Which is the reason behind my steemit name "Sociopath Cat/Sosyopat Kedi" :D

lol! Well congratulations to you for stepping out!

Marhaba, I love Turkey !!

Welcome to steemit, happy to have you here

I am @alienposts , my real name is achraf :)
Checkout my blog posts, Enjoy your time here and let's get this party started :)

Bi de en çok beni seviyosun onu eklemeyi unutmuşsun... jdjfmfmg Hoşgeldin selonum ♡

@ezgibaki downvote listeme aldım seni :D ne demek en çok seni :P :D jdjfmfmg Hoşgeldin selonum ♡

ay beni paylaşamıyorlar gfjsbdkd.
Hoş buldum :D

Merhaba Selin, aramıza hoşgeldin!

Teşekkür ederim :)

wow such a great intro like orhan gencebay's songs, made me wonder what will come after... there is still hope.

turkish lessons are given by native guys like me... i mean just me hahaha, dm for info and some dirty chat.

peace

I am as sincere as Orhan Gencebay. THANK YOU!
Such an advertising...

Merhaba @selin8, hoşgeldin steemit'e!

Teşekkürler :D

marhaba in steem and thanks for upvote

Merhaba Selin hoşgeldin, ben Yahya. Umarım burada eğlenceli vakit geçirir ve kendini geliştirirsin =)

Teşekkürler Yahya, sitede sıcak karşılanmak beni mutlu etti. İyi vakit geçireceğime şüphe yok :D

Hoş geldin :)

Hoş buldum :)

Hoşgeldiniz Selin!

Welcome to the community; I'm sure you'll love it.

All the best!

Türk Kahve sm.jpeg

Hoş buldum :)

Selamlar hoşgeldin

teşekkür ederim, hoş buldum

Hosgeldiniz
@steemit-turkey sizi takibe aldi.
Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.
Saygilarimla