Introduce yourself (PL + translation)

Dobranoc. Ja jestem Aleks, a że jest minutka po północy witam się frazą, którą ludzie uważają za pożegnanie. Mam skończone 23 lata i chciałbym coś napisać, ale nie po to by ktoś to czytał, po prostu mam ochotę pisać. Pisanie to kim jestem, mam nadzieję, że nikt nie potraktuje jako SPAM, gdyż przepraszam, ale to moje ja i jestem zdania, że trzeba szanować ludzi nieznajomych, którzy niczym sobie nie zasłużyli na pogardę.
Od liceum planowałem zostać barmanem i podjąć się jakichś studiów nauk ścisłych, co aktualnie kończę, a plany pojawiają się nowe. Na co dzień jestem bardzo żywiołowy, mam wiele myśli i uwielbiam swobodę ruchu, tj. nic mnie nigdy nie ogranicza i mam w dupie to, czy jest to normalne czy nie, robię co chce, przykładowo: lubię chodzić na rękach przez pasy, zrobić gwiazdę przodem w płaszczu czy przejechać się na rolkach przez pół miasta bardzo późną porą.
Poza tym, że po prostu chcę coś napisać, to jeszcze mam plan robić bardzo dziwne posty, a Carrioner, którego oglądam od dawna regularnie, mówił, że fajnie jest najpierw zrobić posta przedstawiającego. Tak więc pozdrawiam, wszystkim życzę jak najwięcej powodów do uśmiechu :)

Translation:
Goodnight. I'm Aleks and it's 1 minute after midnight so I'm greeting with the fraze that people feel as a goodbye. I'm 23 and I would like to write something but not for someone to read it but I just wish to write something. Writing about who I am, I hope, noone will treat it as a SPAM, 'cause sorry but it's mine me and I think you should respect strangers, who did nothing to deserve disrespect.
Since highschool I was planning to become a bartender and go to some science studies, which I'm actually finishing, so new plans are appearing. Usually I am very spontaneous, I have alot of thoughts and I love to move freely, which means that nothing limits me, I do not care is it normal, I just do what I want, eg.: I like walking on hands though pedestrian crossing, some cartwheels wearing coat or just go across a city on very late hour.
Besides that, I am writing just to write I would like to make some weird posts but Carrioner, who I watch as a follower frequendly for some time, said, that's cool to make some post introduceyourself-ish. So greetings, I wish you all many reasons to smile :)

Sort:  

Welcome to Steemit! You are going to love it here :)

I wish you the best! Hope you gonna have fun with our community and see you soon.

Hej Sinistar ^^ fajna społeczność nam się tworzy :D dałam Ci followa iiii... fajnie napisany post :D nie umiem chodzić na rękach, ale też mam większość rzeczy w du... poważaniu ^^ i robię to co mi się akurat podoba.

Witaj na steemit. Cieszę się z nowego urzytkownika, i mam nadzieję, że bedziesz pisał ciekawe i pomyslowe posty. Zapraszam na moj post o pierwszym poscie na steemit, i jak zacząć. Link: [Kliknij Tutaj].

Pozdrawiam i życzę sukcesów.

welcome on board

Welcome aboard :) check out my giveaway

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.