Witam

in #introduction7 years ago (edited)

Na imię mi Jagoda. Jestem matką dwójki już dorosłych dzieci. Mieszkam w UK w hrabstwie Wiltshire od 15 lat. Miejscowi nazywają krainą bogów i coś w tym jest. Wokół jest pięknie, zielono i drogo. I tak było od zawsze...

Najpierw przyszli Rzymianie, potem Saxons a następnie Normanie i ci ostatni pozostawili po sobie olbrzymią ilość kościołów i katedr. Ot chociażby Stonehenge's, Salisbury czy Winchester - kolebka starej Anglii i ja mam szczęście tu mieszkać. Stąd wynika moja pasja fotografii. Wiem że robić każdy może trochę lepiej lub gorzej... Moje zdjęcia są różne i mam nadzieję że będą coraz lepsze.

Inną moją pasją jest psychologia człowieka. Obecnie spędzam czas na zrozumieniu myśli Berta Hellingera i jego ustawień. Motto "Bez korzeni nie ma skrzydeł" ma swój sens. Piękne.

O steemit dowiedziałam się od @philk. Podczas szukania informacji o cryptowalucie trafiłam na film na yt , tam właśnie przedstawiał w czytelny i zrozumiały sposób czym jest steemit. Dziękuję Phil i życzę sukcesów w przyszłości.

Dziękuję ...i najlepszego.

Jagoda

5.jpg

Sort:  

Congratulations @jpucilowska! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote
You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witaj :) Pozdrawiam z greckiej wyspy Korfu :)

Witaj Ewo zapachniało Grecją i Zorbą.Z przyjemnością czytam Twoje posty proste i użyteczne. Najlepszego.

Dziękuję za miłe słowa i czekam na Twoje posty :)

och moje posty to głownie zdjęcia bo lubię tu w uk, chociaż pisać też lubię... ale wolę zdjęcia...

Pozdrowienia z Holandii

Witam i pozdrawiam również. Czytałam z zafascynowaniem w Twoim poście jak komputer oblicza powierzchnię liścia... i selekcjonuje. Fajne.

Haha dziekuje! Przywracasz mi wiarę, że ktoś to czyta haha

Tak. Swiat pędzi - ludzie nie mają czasu na czytanie najwyżej zdjęcia lub krótkie filmiki; takie nastały czasy

Dobrze, że nie dla wszystkich ;)

Przywitałem już w poście angielskim, więc po prostu witam :)

Welcome to steemit =)

nice to meet you too,
semptly

Whuddup! I looked at your profile and noticed that you have made a fresh account so welcome to steemit. This post was nice so I upvoted it and know that the steemit community awaits!
As you only recently joined the steemit community it can be hard to recieve lots of steem power so I suggest you to try out @MinnowPowerUp as you can earn up to 30% more steem power than just powering up with steem directly! It's a subscription based daily upvote bot that draws its power from a delegation pool. I have more info on my experience with the system in this post where I explain how I earn over $1 a day from upvotes.

Thank you kromosoom I will try

Witam na steemit!Pozdrawiam!

witam gradzio i pozdrawiam z Malmesbury near Swindon , 2 godz jazdy na południowe wybrzeże? no bad