Sort:  

Cześć :) Dobrze, że jesteś, bo ja to się poważnie martwię o Twoje bezpieczeństwo :)

hahahaha :) o moje? :D

Wiesz jak teraz trudno o uczciwych lokatorów, a Twoi wyglądają delikatnie podejrzanie ;)))

Eeee to co tu pokazuje to pikuś :D
Kiedyś miałem Skolopendry :D to był Hardcore :)
Albo to: 2 lata temu osy założyły sobie koło domu dwa gniazda, stwierdziłem że nie będę niszczył bo i po co, jak nikomu nie przeszkadzają :)
A w tym roku francie zgłupiały :D zaczęły wszystkich atakować co przechodzili koło gniazd (nie dały się wytresować), i tak mnie obsiadły że pięć mnie "dziabło" (może na szczęście tylko pięć) i niestety musiały się jednak wyeksmitować :D

Hehe ojej, Ty uważaj na siebie, widzisz, jednak miałam słuszne przeczucie ;)
Jakby coś to pisz, przyjedzie ekipa w skafandrach, będziemy Cię ratować.
A tak poważnie to superowe hobby, musisz mieć duże serduszko dla tych maluszków ;)