Sort:  

Wydaję mi się że nie, podoba Ci się dany post, lub komentarz to dajesz votę, za każdym razem jak ktoś Tobie odpiszę też nie musisz dawać voty, to już jest dyskusja, chyba że odpowiedz Tobie się spodobała to już zależy od Ciebie

mhm, jasne
wszytskie odpowiedzi mi się podobają :)
Ludzie do mnie piszą - jaka radość :))
Crazy :)))

Tak wiem fajne uczucie i jeszcze do tego już coś zarobiłaś, czy nie lepiej jest Tu niż np. na Facebooku. Robisz niby to samo, a między użytkownikami inna kultura i jeszcze Tobie płacą.

Nie mogę się udzielać na FB, i dokładnie, inna kultura,
Próbowałam porozmawiać z paroma osobami prywatnie np. odnośnie kryptowalut, Ci którzy już w tym działają nie chcą ot tak pomagać, a inni nie chcą o tym rozmawiać, nie wiem, nie będę oceniać, cieszę się, że tu jestem :)))

A co zablokowali Ci konto:) I bardzo dobrze że tu jesteś.

HAH :)) Dziękuje, buziak