You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zapomniałam się przywitać ;)

in #introduction7 years ago

Dopiero przesłuchałam do końca jeden z wykładów tego księdza i piszę Ci od razu DZIĘKUJĘ, po sto kroć!!!
Widzisz, tak to u mnie, i na pewno nie tylko u mnie jest, że modlę się codziennie miedzy innymi o mądrość, abym bardziej mogła zrozumieć siebie, swoje życie, by umieć żyć w Bogu, w miłości, w wierze. W odpowiedzi na te moje modlitwy Bóg zsyła mi osoby, które stają na mojej drodze, by pokazać mi prawdę do której sama nie umiem dotrzeć. I taką osobą na pewno stałeś się TY, wskazując na ks.Dziewieckiego. Miałam to właśnie dzisiaj usłyszeć.
Niesamowita moc, moje cuda.

Miłość nie jest naiwnością, akceptacją, Bóg jest mądrością i daje Nam prawo do obrony...
Wielkie Bóg zapłać wow

Sort:  

Bardzo dziękuję! Miło mi i cieszę się, że mogłem pomóc! :-)