Beautiful flowers - Art from trash

How to recycle an old book?

In this photo we can see flowers made from.
The pages were used to make the flowers and the hard covers were used to prepare a box for shipping.
WhatsApp Image 2018-03-11 at 20.32.32.jpeg

איך להכין חפצי נוי ואמנות מזבל ?

יש כל כך הרבה רעיונות...בתמונה אחד מהם, מדפי ספר ישן הכנו פרחים ואת הכריכה הקשה גם לא זרקנו אלא יצרנו ממנה קופסה למשלוח חפצים בדואר.

Sort:  

מקסים

תודה אמיר (או עמיר?), אני מהמשוגעים למחזור זה גם מרגיע את המצפון האקולוגי וגם נותן סיפוק...אגב הפלטפורמה של סטימאיט קצת ביאסה אותי כי נדמתי לזמן מה בגלל רוחב פס :-)

מבאס פה מסיבות רבות
יש כאן 3 דברים טובים
קוד פתוח
שקיפות
ותמורה

הדברים הרעים הם
איטיות
התנהלות אולטרא קפיטליסטית מונחית כסף
קוטביות בין החזקים לחלשים
רובוטים
קבצנים
חוסר בפיצ'רים

בסוף כל הצלחה תלויה בקהילה. פשוט סטימיט עלו פה עם רעיון חזק של תמורה שאני חושב שהוא בסיס טוב אבל עלול להיות גם הרסני

רואים שהייתה פה יצירה עם אהבה ורוגע ותשומת לב. אני גם משתדל להיות מצפוני
תמשיכי אני עוקב
אמיר

תודה, אני מה זה מסכימה אתך...פעם חשבתי שהקפיטליזם הוא דבר טוב השתכנעתי שלא ממש, יום טוב.

השיטה הכלכלית זניחה לעומת הערכים. שיטה גרועה וערכים טובים תעבוד טוב יותר משיטה טובה בחברה מושחתת. הערכים זה המנגנון

אז סתמו לי את הפה ...:-) אז פתחתי עוד חשבון על כל מקרה, תודה על התמיכה.

ברוך השב

Very interesting, thanks for sharing your ideas!!!