פשיטת רגל בישראל

in #israel6 years ago (edited)

אז מה זה להיות פושט רגל בישראל ,
image

מטרת הפוסט הוא לפרסם סיפור ולהגן על הדורות הבאים , מפני קפיצה למיים בלי בדיקה מוקדמת.

אין חשבון בנק ,הטלפון הפך להיות טוקמן , את המשכורת מעקלים לך , אז אפילו להצליח לחסוך בשביל לשלם את החובות שלך אתה לא יכול , לצאת לחו"ל אי אפשר , פנקס צ'קים אין לך אז להשכיר דירה אתה לא יכול , לפתוח עסק או להיות עצמאי זה לא אופציה , אז אתה צריך להפוך להיות פורע חוק , או לחפש עבודה בשחור , ואז נכנסים למקום חדש , שם יש בנקים חדשים , שם יש כסף אחר , שם יש חיים אחרים .

להיות פושט רגל בישראל , זה לחפש מקום לקבור את עצמך , או למצוא עורכת דין ממש טובה.

המזל הוא שמעולם לא הייתי אדם חומרי ,
פשטות , בגלל זה התאהבתי בהודו .

אבל מבחינה מערכתית לראות איך המערכת עובדת , זה סיפור מאוד עצוב .

שלוקח שנים לסיים.
וככה אנשים הופכים להיות עניים.
חלק מהאנשים הופכים להיות פושעים , חלק מחליטים לסיים את חייהם , וחלק מחפשים עבודה בשחור.
אז מה באמת נכון ,
המערכת מייצרת לך גרדום כלכלי על מנת לייצר לך חוב , לי זה הגיע מעיריית חיפה , בהוראת משרד הבריאות , ולאחר מכן מכיבוי אש ,

עשיתי את הדברים כמו,בספר , הלכתי ביררתי בדקתי , הלכתי לרישוי עסקים , דיברתי עם בחורה בשם מאיה , כל הסיפור הפך , מהשקעה של 150 אלף שקל ל 450 אלף ,
והכל בחסות בית המשפט , בהוראת השופטת , תיקח דחייה לחצי שנה ותדאג לזה , אף אחד לא מספר לך מה הולך להגיע אח"כ , מדינה לא רוצה שיסתובבו לה פה בין הרגליים כל מיני טייקונים , מי ישמע אם העצמאי ירוויח משהו מזה שהוא פאקינג חי בעסק ומאכיל 30 משפחות.
את כל,הרווחים לקחו ההלוואות , ההלוואות היו בכדי לתקן את הדרישות שלהם.
אם הייתי יודע לא הייתי פותח , וככה זה קורה , מצו סגירה לצו סגירה.
תטפל בגלריה , יגידו לך על המנדף , תטפל במנדף יגידו לך ספרינקים , למקום של 20 מטר , טפל בזה יגיע משרד הבריאות יגיד לך , סושי זה דגים !!!
צריך 2 תאי שירותים ומחסן , כאילו זה מה שמשדרג את הסושי.
אבל זה 20 מטר..
וזה הגודל של החנות.
אז תגיד נו מה ,אין אופציה אני לא אהיה פורע חוק , אקח הלוואות , הבנק נתן אני אשפץ , אז הרווח של ה15,000 בחודש שזה המשכורת שלך.
כי אתה לא חברה בע"מ אז החוקים הם שאתה לא יכול לרשום לך תלוש משכורת.
את ההלוואות כמובן לא יקזזו לך כי לקחת את זה לחשבון הפרטי שלך .. אתה לא חברה בע"מ

אז הם לא יקוזזו מול הרשויות , מכיון שזה לא חברה בע"מ. אז תמשיך לשלם מיסים רגיל.
ואת רוב הרווח ההלוואות לקחו לך.

וככה הבור מתחיל , והם מציעים לך הלוואות בערבות מדינה , ואומרים לך לפטר את כולם לעבוד לבד.

אבל,העסק כבר גדול מדי ואנשים מאכילים ילדים עם המשכורת שלך ,
זה לא אפשרי , ואז אתה צריך לשלם משכורות. ורואה שכבר אין לך איך לשלם אז אתה כבר לוקח הלוואה ,

ואז אתה מבין שאין אופציה , אז אתה מנסה למכור את העסק , כי כבר אין איך לצאת מזה .

אתה רוצה לצבוע את עצמך בכחול ולקפוץ לים.

אז אתה טס להודו ומאיים שלעולם לא תחזור כמו ילד קטן , היפי .

מתאהב וחוזר לארץ ועכשיו אתה עני.

והכל מסביבך מתחיל לקרוס כלכלית ,
ולעשות הפגנות אי אפשר , למחות אסור ,

זה המדינה שבשבילה עשיתי צבא.

זה הסיבה שלימדו אותי לפעול לפי החוקים ?
ואז מתעוררות סתירות , לגבי השיטה , לגבי הממסד ולגבי הרשויות.

ואז מס הכנסה באים בהנפצה חדשה , אחרי הדוחות,שלך הגענו למסקנה שיש הפרשי שומה , ואתה חייב לנו 100 אלף.שקל .
ואחריהם ביטוח לאומי ,
וזה רק ההתחלה.

מאיפה מאיפה מאיפה .

אני לא עשיתי שחור , העסק עבד עם מצלמות והכל היה חוקי , אבל הכרישים מנסים להוציא עוד דם מהגופה.

ואני חושב זה מה שבאמת קורה כל שנה ככה ל 40,000 איש שפושטים רגל.

ואני עוד נחשב עסק מצליח.
החזקתי מעמד 7 שנים.
עסקים קטנים זה פיקציה .

אה ואם אתה שומעים על עבודה בשחור , דברו איתי לפני שאני הופך להיות הומלס .

מזל שיש לי אבא , זה מה שיש לי להגיד.

ומזל שיש לי אישה אוהבת.
לוחמת שעד עכשיו לא מוותרת.
מה היא עושה איתי , זה רק היא יודעת.
פושט רגל בישראל 2018,

סיפור בהמשכים.

מוזמנים לעשות לי follow , בקרוב אתחיל לפרסם קטעים מהספר שלי שפותח את התודעה לגבי , החיים שלנו , מעבר לתחום האפור , של עסקים כסף , ושיטה קיימת.

התייחסות לגבי ההתחממות הגלובלית , הרס הדבורים , זיהום האוויר , כריתת העצים .

הרס בעלי החיים .

ואיך זה מתקשר לעיוורון בו אנחנו נמצאים בלופ.

של עבודה בית , שינה.
יציאות בסוף שבוע .

איבדנו את הדרך .

המהות שלנו חוזרת על ההיסטוריה , מדי יום ביומו.

שארית עליונות האנושות , זה רק זכרונות של אימפריות ,

ואימפריות נופלות.

מה שישאר זה רק פרמידות.

פרמידות של ביניינים מברזל ובטון .

ואנחנו נהפוך לסיפור .

עד אז נמשיך לרדוף אחרי הכסף אחרי נייר עם פרצופים יפים עליו , ונשלם עליו בזמן שלנו , בשנים היפות שלנו . .

נלך לעבודה , נחזור לראות את האח הגדול ,

נלך לישון ,

וחוזר חלילה , כאילו מישהו לחץ על הכפתור.

והכל חוזר ברברס.

אושר אהבה , ושמחה בני ישראל , תשמחו בדברים הקטנים .

מתישהו לא יהיה לעניים יותר מה לאכול , והם יצטרכו לאכול מהעשירים.

במילים אחרות לא יהיה כסף לקחת מיסים ממעמד הביניים , כי כולם יהיו באוהלים.

ואז יקחו מהעשירון העליון.

שיתנו תספורת לפשוטי העם.

ויקבלו עוד חצי מליון איש לשוק העבודה.

שלא יצטרכו לקחת לכם את הכסף של ביטוח לאומי.

Sort:  
אני מזדעזעת כל פעם מחדש מכל סיפור כזה ועוד יותר כיוון שאני בתור ילדה חוויתי את זה עם עסק קטן לתיקונים שפתח אבי ז"ל שהיה טכנאי רדיו. הוצאה לפועל, בעיות עם מס הכנסה ומה לא?

אתה צודק, קשה מאוד עם עסקים קטנים בישראל והדרישות הרגולטוריות לא פרופורציונאליות ולכן נשארים רק עם התאגידים...
כמה חבל כיוון שלדעת רבים משק המתבסס על עסקים קטנים הוא בריא יותר.
מאחלת לך בכל זאת הרבה הצלחה בהמשך.

תודה אחות יקרה כן .

זה שיטה להעברת הון ,
מידיים פרטיות לידי המדינה והבנקים.

לכל אחד מגיע הרגע בחיים שמאלץ אותו לצאת מתודעת ההמון ולפתח ריבונות משל עצמו.
בהודו, ולא רק שם, אולי יקראו לזה צמיחה רוחנית, הארה.
הנחמה היא שלפחות אתה יודע שאתה בדרך הנכונה. מה שלא נכון לרבים אחרים, טועים ותועים.

לגמרי הטיול בהודו פתח לי את התודעה , כתבתי ספר שנקרא נפילתו של מלך הסושי שאני מתכנן לפרסם בהמשך.

ספר פותח תודעה , שמדבר על העיוורון שלנו בתור , בני אדם והניתוק שלנו מהטבע.

זה באמת נורא, מה שקורה בארץ עם פשיטות רגל.
למזלי הרב אין לי ניסיון אישי עם זה, אבל אני מכירה אנשים שנכנסו לחובות על דברים שלא היו אמורים להכניס אותם לחובות (ובטח שלא לחובות כאלה גדולים), ואני מכירה אנשים שחתמו ערבות לאנשים שלא הצליחו להחזיר הלוואות. מדובר פה בסיפורי זוועה ממש, מחרידים.
בתור עסק קטן, אני הייתי מה-10% שכן מצליחים לשרוד את הארץ. הסיבה - עובדת מהבית, בלי עלויות חומרים, בלי עלויות שכירות וכו'. רק אני והמחשב. אבל גם במקצוע שלי, תרגום ועריכה, אני אחת מאלה שהצליחו לצוף אל פני הים, ויש הרבה אנשים שנאבקים לגמור את החודש. וזה פשוט מגוחך.

אני מקווה שסטים עוזר לך איכשהו, גם להתמודד עם כל זה וגם לגמור את החודש...

תודה אחות יקרה וכן לגמרי .

זה גורם לכל שנה ל45,000 עסקים להיסגר.

וזה ככה כבר עשור , תיכף הכלכלה תכנס לסחרור.

ואחכ נבכה על זה.

בקשר לסטים זה עדיין לא הפך להיות מספיק רווחי בשביל לעזור רק התחלתי לפני שבועיים . אולי עוד כמה שנים

עצוב שזה המצב בארץ. חונקים את מעמד הבייניים בעיקר את בעלי העסקים הקטנים..נקווה שיום אחד המצב ישתנה

מאמין,שזה יצטרך להשתנות אחרת תתחיל אינפלציה רצינית

שתוביל לקריסת מעמד הביניים.