הגרלה על ארנק טרזור ו800 שקל בפייסבוק

in #israsteem6 years ago


CT.png

זמן מה אני עובד עם חברים מדהימים ואיכותיים ורוצה להציג גם לישראלים בסטימאיט את ההגרלה בפייסבוק עם שלושה פרסים 🎁

״אם נגיע ל1000 לייקים נעשה הגרלה! אני בטוח שנצליח!״ זה מה שאמרתי לאורי שמא, כשהחלטנו לפתוח את העמוד הזה ביחד.

החוויה מהקמת העמוד ועד עכשיו הייתה נהדרת, ואני מאמין שהיא תמשיך להיות. אנחנו דאגנו לספק תוכן איכותי מהידע שרכשנו בעולם הקריפטו- ואתם דאגתם לפרגן בלייקים, תגובות, שיתופים וגם פניות אישיות אלינו. קיבלנו אין- ספור הודעות להתייעצות בנושאים שונים, ואנחנו מקווים ומאמינים שהצלחנו לתת מענה מיטבי לכולם.

חשוב לי שתדעו, שכאשר אנחנו עוזרים למישהו ומלמדים מישהו דבר חדש, אנחנו בעצמנו לומדים את אותו הדבר ברמה עמוקה יותר, אז אנחנו שמחים שגרמתם לנו לחקור ולגלות דברים חדשים או להעמיק יותר בדברים שכבר ידענו מתוך השאלות שלכם, תודה :)

תודה חברים, תודה על הפרגון והתמיכה, גם אם זה נשמע נדוש ושמעתם משפטים כאלה אלף פעם- זה באמת ככה, כל לייק ותגובה חיובית עושה לנו חיוך וגורמת לנו לרצות להמשיך. 🙏

כמו שהבטחנו לעצמנו כשהקמנו את העמוד, ב1000 לייקים אנחנו עורכים הגרלה. מקווים שההגרלה תיתן פוש של חשיפה ;)

🔥הפרסים 🔥

פרס ראשון! ארנק קשיח Trezor חדש!

פרס שני! ביטקוין/את׳ריום בשווי 500 ש״ח!

פרס שלישי! ביטקוין/ את׳ריום בשווי 300 ש״ח!

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להשתתף בהגרלה:

  1. לעשות לייק לעמוד הבית שלנו - Cryptalks-Israel
  2. לשתף את הפוסט המקורי בפייסבוק.
  3. לתייג חבר בתגובות + כתובת הארנק שלכם
    ואתם בהגרלה!

אל תשכחו לכתוב את כתובת הארנק (receiving address) שלכם כדי שנוכל לשלוח לכם את הפרס.

ההגרלה תיסגר בשבוע הבא ביום שלישי ותוצאות ההגרלה יתפרסמו ביום רביעי- ה 14.03

בהצלחה לכולם

Sort:  

היי בהצלחה עם ההגרלה!
upvote and follow you!
אני מעוניין לחזק את הקהילה הישראלית בסטימאיט

למה פירסמת את זה יום לפני שההגרלה הסתיימה?
חבל:(

ההגרלה לא הסתיימה אפשר עדיין להשתתף בה. ההגרלה תיסגר בשבוע הבא ביום שלישי
(March, 13)

אוי נכון, לא שמתי לב.
הייתי בטוח שהיום זה ה 14:)