Da se zapljunem...

in #ja7 years ago (edited)

Aj čisto da probijem led...

Treba mi taj prvi post i vidim da se svi nešto predstavljaju, pa ću kao i ja...

Ja sam Marko. Iz Smedereva sam.

Nemam nikakva interesovanja, ali to nije ni bitno jer sam ovde zbog lajkova pa ću kačim sve što vole mladi...
Često koristim smederevsko nepostojano DA jer mi je to skroz kul (će vidimo, ću idem i tako to).
Ako vam je to bezveze, onda treba naglasak da mi čujete...

Ne mogu ovaj prvi post da prevodim na engleski jezik jer sam gledao neki dokumentarac o Burmi malopre i mnogo sam se iznervirao zbog Amerikanaca i Engleza... Trenutno ih bojkotujem... Će me prođe...
Inače, nisam ni znao da oni budistički monasi znaju da budu agresivni... Meni oni delovali skroz hipi, a kad ono živa vatra! Bolji su i od onih ruskih baba koje se tuku ispred dragstora...
A i realno, koji će im sav onaj kung fu ako će budu kao neke žene...

Neću ni da kačim sada svoju sliku ovde jer mi je to malo bezveze... Odakle ja znam ko sve gleda, a znam svašta da kažem...
Evo, ovu sliku ispod sam okačio čisto da mi bude fensi post...
Deluje nekako veselije kada se ubaci i slika...
20170804_203126.jpg

Ovo je kao neki koktel koji sam pokušao da napravim.
Ništa gore u životu nisam probao. Tu je neki martini, nana, keks, čokolada... Ne znam što sam mislio da će da liči na nešto...
A nije mi jasno ni kako ja ovo držim čašu... Neke mađije...

Dovoljno za prvi put...

Hvala lepo ako ste isčitali...

Sort:  

Jel ovo slikano mojim telefonom? Bas je profi fodza... Velkam :D

Jeste... A vidiš one noge u levom uglu? E njih sam mogao i da malo isečem... :)

Koktelčić ti je kao da ga je smutila Maja Volk :)

Možete da me zovete Marko Nutri Bulet...

Sećaš se da sam na Rajkovoj svadbi imao i bolje radove? Ahahah
To ću kačim u nekom sledećem postu :)

Hahaha, sećam se :) Može jedna od tema da ti bude "Kako je bankrotirao koktel majstor" :)

Nista bez vooodeee :D

Искрено до патоса @reaper6 😄 Заборавио си само две ствари:

  1. да си програмер (то се овде итекако цени)
  2. да ставиш таг introduceyourself, по коме ће те људи боље наћи…

ДОБРО НАМ ДОШАО!

Dodao sam tag.
Ovo da sam programer ću možda negde usput da provučem. :)

Hvala :)

PS Зен зезање

Inače, nisam ni znao da oni budistički monasi znaju da budu agresivni... Meni oni delovali skroz hipi, a kad ono živa vatra! Bolji su i od onih ruskih baba koje se tuku ispred dragstora...

Па, како који. Ево групе која се обрачунава Сека-Перса стилом док туристи покушавају да их разваде:

http://www.dailymail.co.uk/news/peoplesdaily/article-3563111/That-s-not-zen-Bizarre-moment-members-public-pull-apart-three-MONKS-brawling-Buddhist-temple.html

😄😄😄

U kakvoj sam ja zabludi živeo :)

Није то ништа, нисам још ни почео да објашњавам све о заблудама :)

Iscitala :) Dobro dosao, znaci ipak ima ljudi ovde iz Srb, mslila sam da je svima smor i cimanje ovo pisanje :)

Стварамо српску заједницу на Стимиту @jungwatercolor. Погледај крај ове поруке:

https://steemit.com/steemit/@lighteye/kako-zaraditi-na-stimitu-najkraci-uvod

Списак ће ускоро бити ажуриран и твој линк ће бити у њему. Можеш да пратиш и овај месечни извештај…

https://steemit.com/steemit/@lighteye/statistichko-poredjenje-stimit-protiv-fejsbuka-ubistvena-aplikacija

…или да потражиш текстове на српском преко овог претраживача:

https://steem.kasperfred.com/tagsearch/?authors=lighteye&tags=srpski

Hvala na svim informacijama, milo mi je da nas ima ovde, prosto sam mislila da nas skoro ni nema. Hvala za linkove takodje i odlicne tekstove o Steemitu. Nekad je tesko ispratiti sve tekstove o blochainu na engleskom.

Congratulations @reaper6! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @reaper6! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @reaper6! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @reaper6! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!