Sort:  

Bronisz kolegi.

Brzmi jak definicja obiektywności ;)

Wyrazilem swoje zdanie, natomiast Ty jako samozwanczy szeryf internetu i steemit powinienes byc transparetny.

Witamy kolegę na Steemit ;)
Cudownie, że ktoś wciąż twierdzi, że to drugi Facebook, czy tam jakiś inny YouTube. Wieki miną, zanim ludzie załapią o co z tymi flagami chodzi, zanim zaczają, że dbać należy o interes własny i innych i że jeśli nie zgadzam się z czyimiś nadużyciami, to nie dlatego, że skrzywdził mi psa, czy tam ma brzydką fryzurę :P

Generalnie cieszy mnie, ze sa tacy ludzie jak Ty.
Mam nadzieje ze dlugo jeszcze bedziesz wierzyl w idee.
Dzieki.
Pamietaj Power Up i nigdy nie sprzedawaj - NIGDY!

Strasznie mi ciężko kłócić się z takimi osobami, bo wiem jak niektórzy to odbierają i jak niepłodne jest pisanie kolejnych komentarzy, ostatecznie i tak wychodząc na tego złego. Jednocześnie chcę jednak działać wedle tego, co zakłada platforma i tego w co wierzę. Mnie ostatecznie flaga dużo nie kosztuje, acz już późniejsze jej konsekwencje w postaci różnego rodzaju sporów, to już poważny problem, a też jestem człowiekiem, któremu głupio tak komuś pisać :/

Nie rozklejaj sie, moze to Ty masz racje...
Iwestujac systematycznie czesc pensji lub kieszonkowego w steemit zdobedziesz pokaźną fortune?? Kto wie? Czas pokaże!
Masz upvote'a na pocieszenie

To w koncu po czyjej jestes stronie?

Podobnie jak przypominam, Ty bronisz fantazji o moim penisie swojej koleżaki i jakoś jako wielki obrońca prawości na steemit tego nie flagujesz. I tak samo jak z grupą kolesi hipokryto atakujesz każdego kogo Ci polecą...

Wiedźma została przeze mnie mocno skrytykowana na chacie, na dodatek jestem jedyną osobą, która poparła tam częściowo twój punkt widzenia i Wiedźmę potępiła. Staram się być neutralny i robię wszystko, żeby mimo całej głupoty twojego trollingu, użytkownicy wynieśli z niego jakieś wnioski. Odpieprz się więc łaskawie od mojej pracy i zastanów nad tym co robisz.

poczytaj o dobrych praktykach na @informator

Przypominam prawilnie, że akurat ty postanowiłeś się czepić mnie pierwszy i bardzo mnie dziwi, że ludzie tak łatwo wam odpuszczają. Skoro umieszczasz sobie na logo znak masonerii i Thule to chyba powienneś wiedzieć, że są na świecie ludzi którzy a) nie wybaczają b) zawsze oddają. Ale jak nie wiedziałes to zasadniczno chyba dobrze, że dowiedzialeś sie w internecie a nie w realnym życiu....

Podlinkuj, gdzie właściwie się Ciebie czepiam, wtedy będzie to miało sens.

Myślę, że ubzdurało Ci się, że właśnie ja próbuję na Ciebie najeżdżać, tylko dlatego, że znajduję się po tej stronie barykady, która ma inne zdanie niż ty.

A może wpadniesz sobie na steem.chat i tam sobie pogadamy?

Jeśli mnie przekonasz do tego, że ktokolwiek z nas oflagował coś, co nie powinno być oflagowane, jeśli wskażesz mi post, który po prostu nie był przepisany z innej strony, bądź który nie stanowił jakiejś jawnej kradzieży na sieci, to myślę, że będę w stanie Cię poprzeć. Ostatecznie wydaje mi się, że działasz w ramach dziwnej zemsty wedle wymyślonej na poczekaniu ideologii.

Na prawdę nie widzę na Steemit cenzury, jedyne co mogło pozostawać względnie kontrowersyjne, to kwestia Yoki, a warto wspomnieć, że jestem użytkownikiem, który od początku najmocniej ją wspierał. Tym bardziej przykro mi czytać to co piszesz.

Oczywiście, że działam w ramach zemsty, ponieważ jestem osoba która zawsze oddaje za swoją krzywdę. I nie zamierzam się tego wstydzić. To, że działam w ramach zemsty nie znaczy, że musze się zniżać do wymyślanie ideologii na poczekaniu. Gdybym nie działał w ramach zemsty, to pisałbym treściowo to samo w formie wyrażającej sympatie a nie pogardę i niechęć. Merytorycznie to jest jednak jedyna różnica, ponieważ zwyczajnie to co robisz jest słabe. Flagujesz tutaj osobe która coś pozytywnego robi ze swoim życiem, a upvotujesz wiedźme która 3h opowiada o tym, jak to nie ma kompleksów a nawet jej się włosów nie chce umyć i nie może sie na czas liva powstrzymać od jedzenia. I może sobie nazywać to chamstwem i trollingiem ale fakty są takie, że dziwnym trafem osoby bez incjatywny miałke i mierne nie mają tu problemów a wszystkie inne mają. Przykład pierwszy który przychodzi mi do głowy, Kapitan Polak w poście powitalnym napisał, że lubi polityke i dowiedział się ,że na steemit lepiej o tym nie pisać bo to wywołuje emocje... a jak coś wywoła emocje i nagle dostaniesz flage i masz po reptuacji - mówiąc w uproszczeniu. I stąd przez to zastraszanie tymi flagami i w dużej mierze przezto co robisz treści sa miałkie. Nie wiem jak ty ale ja wole czytać jak ktos zrzucił kilka kilo, niż jak niby się tym nie przejmuje i dalej bedzie jadł gówno. Ale jak nazwanie kogoś - uzsadnione- przygrywem jest to nazywane trolligiem i chamstwem to znaczy, że naprawdę chyba tu zapomnieliście co to jest konstruktywna krytyka i nazywanie rzeczy po imieniu. Jednyną ofiarą szykan w tym wszystkim jestem ja - bo zostalem grupowo napadniety, jest oczywiście yoka bo dostala flagi za nic i obecnie jest jeszcze poti, bo dostał flage za coś co jest dozwolone bo jest to łatwiej zrobić niż skuteczniej niż on ustawić swoje booty i tak konkurować.

Nie głosuję tylko na Kolorową Wiedźmę, głosuję też na innych twórców. Ciebie oflagowałem, bo robisz jakieś dziwne zwały. Kapitan Polak pisał o polityce, nic mu się nie stało, a nawet istnieje tag, który taką tematyką się zajmuje, swego czasu dobrze się rozwijał i był wspierany również przeze mnie - #reakcja. To, że polityka nie jest tu mile widziana, to przeszłość. Był taki pan, nazywał się @mmmmkkkk311. Moim zdaniem wprowadził tu wiele dobrego, ponieważ od czasu gdy się tu pojawił, nikt nie flaguje już żadnych treści za... Treść. Flagi od czołowych użytkowników społeczności idą wyłącznie za jakieś głupie zwały i plagiat.

Boty upvote'ujące z kolei trzeba wyeliminować, bo są szkodliwe zarówno dla mnie, jak i dla wszystkich, który by w przyszłości chcieli działać na Steem, ja nie flaguję Poti za treści, a nawet nie przynoszę mu dużej straty, ponieważ i tak ma sporo pod filmami już hajsu. Jeśli jesteś przeciwny naszej walce z botami, to proszę, powiedz czemu.

Możesz się mścić, ale powiedz po co oraz jaki jest w tym cel. Ja widzę tylko wyżywanie się bez większego sensu i krzyczenie, jak to wszyscy są źli, a ty dobry. Zamiast tego lepiej działaj, napisz konstruktywnie co należy zmienić, a nie obrażaj wszystkich dookoła. Jeśli Wiedźma lub jakakolwiek osoba jeszcze raz CIę obrazi, to tym razem obiecuję, że otrzyma flagę.

Pytam Cię teraz. Co chciałbyś, byśmy my zrobili, żebyś ty był szczęśliwy, zakończył swoją kampanię i dał żyć tej, moim zdaniem całkiem dobrze funkcjonującej społeczności? Czego tak na prawdę chcesz, twierdzisz, że odstraszamy dobrych twórców i głosujemy na słabych? W jaki sposób ich odstraszamy? Dobrzy twórcy kopiują teksty, czy korzystają z botów? To jest twoja definicja dobrego twórcy? Twoje komentarze krążą ciągle w okół tych samych, dziurawych argumentów, w taki sposób nie dojdziemy nigdy do konsensusu i nie dobrniemy do żadnego rozwiązania. Wieloryba też nie znajdziesz, bo cóż... Polska społeczność jest dość mocno ugruntowana w całej społeczności Steem, która funkcjonuje w podobny sposób co my i w której raczej właśnie taka forma jest utrzymywana. Sami mamy nad sobą paru tzw. wielorybów i powiem Ci... No żaden nie jest raczej tak wojowniczy, by prowadzić jakieś walki, bo to raczej nie jest w interesie żadnego z nich.