Sort:  

thx

Ja ciągle mam nadzieję, że zrozumiesz moje pobudki, to że przykro musi być każdemu ciężko pracującemu nad postami na Steemit, gdy widzi, że jakaś osoba sztuczką zgarnęła masę głosów pod postem, na który nikt poza nią samą nie zagłosował. Lubię Steemit, to jedno z moich hobby i chcę, by funkcjonowało tak, jak został zaprojektowany.

To, że w grę wchodzą pieniądze nie pomaga hamować oburzeń ludzi zachęconych zyskiem niskim nakładem pracy. System flag został zaprojektowany tak, by zapobiegać takim praktykom, a ja, czy chcę, czy nie, powinienem wedle tego co wiem o plaformie, zająć się takimi przypadkami i postarać się wytłumaczyć, dlaczego takie zachowania są szkodliwe.

To, że osoby starające się respektować takie zasady jest potępiane przez użytkowników chcących zarobić niskim kosztem, bądź osób, które nie znają mechanik kierujących tą siecią, myślących, że to drugi facebook, czy YouTube, gdzie każdy może sobie pisać co chce, jest przykre i nie tyczy się to tylko Ciebie.

Ja rozumiem, że możesz chcieć mieć lepszą widoczność, że chcesz zyskać - to normalne i nie biorę tego w żaden sposób za atak, w końcu co nie jest zabronione, jest dozwolone. Flaga również nie powinna być odbierana jako atak, niestety ta już tak odbierana niestety jest.

Ja jestem człowiekiem, mam normalne życie i na prawdę, nie wchodzę na Steemit, by truć ludziom życie. Robię to, ponieważ na tym polega ta "gra", a ja chcę działać w zgodzie z jej zasadami, dla dobra swojego i osób, które robią tu fajne rzeczy.

Robię co mogę, żeby wspierać rozmaitych twórców. Staram się dzielić wiedzą z użytkownikami takimi jak @hitsug, @foodini, @arabson1990, @voitaksoutache i wielu, wielu innych. Moja działalność tutaj nie ogranicza się jedynie, do pisania słabych postów i przeszkadzaniu innym w ich dzielnej pracy o lepsze jutro Steem, odbywające się poprzez przeklejanie artykułów z internetu, pool rape, czy spam.

Zamiast zostawiać obrażonych na mnie ludzi, staram się z kolei pisać długaśne komentarze, także to wszystko prawda - jestem oczywiście podłym, samozwańczym szeryfem Steemit o podwójnych standardach, głupkiem, który pracuje na to, by wielorybom żyło się lepiej i sfrustrowanym typem wylewającym żółć w internecie.

użytkownikami steemit są ludzie, rozpatrz to pod tym względem, (psychologia kary i nagrody) jak ktoś dostaje flagę to bardziej bierze to ludzku niż po "steemitowemu" - proste, jest w końcu człowiekiem.
wracając do botów - wiesz kiedy powstał minnowbuster i inne boty? wtedy gdy twórcy wymyślili/wprowadzili delegowanie SP.
Dlaczego z tego się nie wycofali?
dlaczego nie zablokowali możliwości self-upvote? tak jak stwierdził @jacekw to są elementy które psują ekonomie steemit.
Dlaczego na początku steemit oprocentowanie SP wynosiło ponad 100% w skali roku?
ja odpowiedziałem sobie na te pytania i wyciągnąłem wnioski