מה קרה לקישה?

in #kesha6 years ago

זוכרים את הזמרת קישה? מהלהיט הידוע "איטס גואינג דאון" ועוד מהלהיט הראשוני ששכחתי כרגע את שמו

מה קרה לה? מי היא ואיפה היא

אני אישית מתגעגע

ואיך לעזאזל קראו ללהיט הראשון שלה
?

Sort:  

קישה ששרה עם שאן פול חח?

חחחחחח בדיוק!!! סטימיט מתנפחת ועושה פה היסטוריה והשיר הטימבר הזה מתנגן לי בראש. מקווה שזה הפוך על הפוך.
ועכשיו גם שאן פול מתנגן לי:)

המנהל שלה אנס אותה, אם זכור לי נכון

אוי! איזה נורא...

ניסיתי להיזכר עכשיו ולא הצלחתי... נראה אם מישהו פה ייזכר

יאללה חיפשתי


טיק טוק

כאילו אין לנו דיטיוב ;)

עוקב אחריך עמיחי

תודה עוקב בחזרה
ו

קראנו לזה "שיר המקפלות" בגלל הגיג בארץ נהדרת

נכון :)

דונט סטופ מייק איט פופ
מניח שהשיר נקרא don't stop
עריכה: חיפוש בגוגל אומר טיק טוק

קבל עוד קלאסיקה

אהלן חברה אני רואה שיש כאן חברה בעברית... מגניב
...אשמח אם תתנו לי כמה טיפים