Nevhodné pro arachnofobiky

in #krakatice2 years ago

Dnes jsem se rozhodla pořádně vygruntovat, jenže jsem si neuvědomila, kolik škod z pohledu mých spolubydlících napáchám a tak jsem krom úklidu řešila záchranu panikařících pavouků a jejich relokaci do částí bytu, které jsou v podstatě bezzásahové.

Kdysi jsem na nějaké nově zakoupené rostlině objevila pavouka podivného vzezření. Nemohla jsem najít klíč k jeho určení a tak jsem přes kamarádku přeposlala fotky nějakému odborníkovi přes členovce. Prý to byl u nás velice vzácný a sem zavlečený druh zvaný Uloburus Plumipes Lucas.
2012-10-12 09.20.29.jpg

Dokonce mi bylo navrženo, abych ho uvedla v databázi výskytu. Pavoučka jsem ubytovala na vavřínu a říkala mu Lukášek. Vegetili jsme spolu asi půl roku.

2012-10-12 09.22.23.jpg

Žel jednoho zimního dne, když se mi zdálo, že holubi luxují krmítko na parapetu už moc dlouho a já je chtěla odehnat, jsem při klepání na okno zavadila o větvičku, na které seděl Lukášek. Zpětný odraz ho vymrštil přímo na rozpálený vafky... No, byl to rychlý konec. Samozřejmě mu nepomohlo ani pofoukání, jakožto první reflexivní blbost, co člověk udělal. I nějaká ta slza ukápla. Člověk si prostě na všechnu tu havěť zvykne. Od tý doby už mám doma jen takovou tu místní klasiku. Tak opatrujte svoje domácí zvířata.

Sort:  

Congratulations @krakatice! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 600 upvotes.
Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-01 - Winners List
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!