Harika bir KryptEd sever ile Telegram sohbeti - Nazim Karaalp

in #kriptopara6 years ago (edited)

Uzun zamandir KryptEd Telegram kanalinda bize desteklerini hic bir zaman esirgemeyen Nazim bey ile bir roportaj yapmak istedik. 

KyptEd onun icin neden bu kadar onemli ve degerli? Bir cok sorumuzun cevabini bize harika bir sekilde verdi.
Size de bu keyifli sohbeti okumak kaldi.

Ahmet:Merhabalar Nazım Bey, sizinle sohbet tadında bir röportaj yapmak istiyoruz. Topluluğumuzu ve ekibimizi takip ediyorsunuz, biz de sizi tanıyalım istedik. Bizlere kendinizden bahseder misiniz ?

[10:20:54 PM]Nazım:Merhabalar KryptEd! 30 yaşında Ankara’da yaşıyorum. Havalimaninda özel bir saglik kuruluşunda çalışmaktayım.Aslen Iğdırlıyım  ama uzun yıllardır İstanbul ve Ankara’da yaşamaktayım.

[10:22:39 PM]Ahmet:Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Arzu ederseniz size bir kaç soru sormak isteriz.

[10:22:48 PM]Nazım:Tabiki de.

[10:23:01 PM]Ahmet:KryptEd’ı nereden duydunuz?

[10:26:10 PM]Nazım:KryptEd projesini ilk olarak twitter da duydum. Daha önce bir kaç ico macerası yasadım. Altuğ bey takip ettiğim bir insandır. Onun vasıtasıyla projeyi gördüm. İlk başlarda pek yaklaşmadım, araştırmadım da ama whitepaper ve ekibi inceleyince, fikir de hoşuma gidince KryptEd’ın yatırım için iyi bir proje olduğuna karar verdim.

[10:28:50 PM]Ahmet:Teşekkürler. Peki KryptEd neden farklı ?

[10:33:51 PM]Nazım:KryptEd’ı özel kılan ilgi alanı, çünkü eğitim her zaman, her kesimin ihtiyaç duyduğu bir alandır. Sadece ülkemiz için değil tüm dünyanın ihtiyacı olan bir proje olduğu için geleceği çok parlak. Ayrıca halihazırda ki eğitim sistemlerinin ilerisi için bir gelecek getirmediğini düşündüğümden ve en önemlisi bir blockchain meraklısı olduğumdan dolayı KryptEd benim için çok iyi bir proje. Bu projeye Türklerin öncülük etmesi de gurur vesilemizdir.

[10:38:12 PM]Ahmet:Düşünceleriniz bizi gerçekten mutlu etti :) Öncülük etmeye çalıştığımız şeyin ne olduğu hakkında bilgisi olanlardan bunları her seferinde duymak gerçekten harika!

[10:38:47 PM]Nazım:Gerçekten proje ve fikir çok iyi.

[10:39:22 PM]Ahmet:Peki, Krypted’ın en sevdiğiniz özelliği hangisi? diye sorsam ne söylersiniz.[10:42:33 PM]Nazım:KryptEd projesinde oyunlaştırma mantığıyla eğitim fikri çok hoşuma gidiyor. Bilmeceyi çöz ödülü al mantığı insanları meraklandırmaya ve eğitmeye teşvik eder hep. Ayrıca eğitmen ve eğitimi alacak insan arasındaki interaktif eğitim olsun, dashboard üzerinden görevler olsun ilgi çekici. Her şey den önce eğitimde win-win prosedürü olacaktır.

[10:46:22 PM]Ahmet:Evet! hedeflerimizden bir tanesi bu şahsen benim de çok beğendiğim bir özellik :)
Şimdi ki sorum da mümkünse içinizden ilk gelenleri duymak isteriz.KryptEd projesi ilk duyduğunuzda/araştırdığınızda siz de nasıl bir etki oluşturdu?

[10:51:45 PM]Nazım:Projeyi ilk araştırdığımda ilk olarak fikire yani hayatta bazı şeylere çözüm getirip getirmeyeceğine baktım ki gerçekten sorun çözüyor. Ardından ekibe baktım. Ekip bu vatanın içinden çıkan ve bu sektörde parmakla gösterilebilecek insanlardan kurulu, advisor ve danışmanlara baktım yine sözünün eri ve yaptıklarıyla bir yere gelmiş insanlarımız hepsi. Eee bu kadar harika oluşumların bir araya gelmesinden dolayı tabiki de projeye güvenim tavan yaptı ve merakla ico bekliyorum:)

[10:53:11 PM]Ahmet:Biz de çok heyecanlıyız gerçekten :)

[10:53:55 PM]Nazım:En azından daha önce ki projeler de acaba scam mi? Paralar gitti mi? diye bir korkum yok

[10:54:01 PM]Ahmet:Ekibe vurgu yaptınız. O zaman size şöyle bir soru sormak isterim.

[10:54:09 PM]Nazım:Tabiki de

[10:54:10 PM]Ahmet:KryptEd ekibi ve konseyinde en güvendiğiniz kişi veya kişiler kimler?[10:56:34 PM]Nazım:Bu ekip özenle ve planlı bir şekilde bir araya getirildi. Projenin sahipleri sanmam ki güvenilmeyecek ya da zincirin halkasında zayıf bir unsur barındırsın. Tanıdığım, tanımadığım herkese güvenim sonsuz. Çünkü bu proje hepimizin.

[10:59:14 PM]Ahmet:Farklı bir cevap oldu ama güzel bir açıdan yaklaştınız, size kesinlikle katılıyorum.

[11:00:14 PM]Nazım:Tesekkur ederim 

[11:02:45 PM]Ahmet:Yine platformumuzla devam edelim isterseniz. Gerçekten ilgi duyan arkadaşlarımızın fikirlerini merak ediyoruz.

Krypted’ın en çok hangi özelliğini kullanırsınız ?

[11:05:10 PM]Nazım:Şuan platform ile alakalı içinde ne olup olmayacağını tam olarak bilemiyorum. Sadece Canvas ile anlaşma olabileceği bilgisi mevcut bende. Arkadaşlarımız platformda ne gibi güzel sürprizler eklerse mutlaka kullanıcı olarak deneyeceğim. Ama şuan için deneyimlemediğim bir sey için yorum yapamıyorum.

[11:08:11 PM]Ahmet:Pekala. O zaman biraz güncel konulardan bahsedelim. Bildiğiniz üzere bir maraton düzenliyoruz.
Düzenlediğimiz “Bilgi Maratonu” hakkında ne düşünüyorsunuz?

[11:10:54 PM]Nazım:Gerçekten harika bir is yapıyorsunuz. Ülkemizde bu işi profesyonelce yapan insanları bizlere tanıttığınız için teşekkür ederim. İşlerimden dolayı bazen katılamıyorum ama videoyu youtube dan indirip daha sonra izlemek çok iyi oluyor. Bu tarz bilgilere ileride de yer verilmesi çok güzel olur.

[11:12:58 PM]Ahmet:Sizin şahsınız için en yararlı konuşmacı/konu hangisiydi ?

[11:15:54 PM]Nazım:Mert Bey in konuşması çok iyi oldu diyebilirim. Projenin tanıtım videosu da güzel oldu. Aklımda ki tüm soruların cevabını görsel olarak aldım. Diğer videolar da güzeldi ama naçizane tavsiyem soru cevap olunca, izleyici daha yararlı ve canlı oluyor. Bu akşam ki Erkan Bey in konuşma videosunu daha izleyemedim.

[11:20:03 PM]Ahmet:Bunu hocalarımızın inisiyatifine bırakıyoruz aslında, belki fark etmediniz. Onlar sunumlarını nasıl rahat yapacaklarsa o şekilde yönlendiriliyor.

[11:21:52 PM]Nazım:Evet tabiki de seçim hakkı onların sonuçta

[11:21:52 PM]Ahmet:Çok değerli hocaları misafir ettik kanalımızda ve artık sona yaklaştık ama şunu merak ediyoruz.
Hangi eğitmenler veya uzmanları Krypted’da görmek istersiniz?

[11:24:29 PM]Nazım:Piyasada takip ettiğim isim yapmış, kariyer yapmış, bir çok Türk eğitmen bu projede diyebilirim aslında. Proje canlılık kazandıkça inanıyorum ki diğer eğitmenler de gerek duyulması halinde bu projeye seve seve destek olacaklardır.

[11:26:09 PM]Ahmet:Biz de öyle umuyoruz. Yine de aklınızda bir isim yok mu ?

[11:27:37 PM]Nazım:Teknik analiz ve formasyonlar konusunda çok yetenekli ve yaratıcı olan Kıvanç hocamı görmek isterdim.

[11:33:58 PM]Ahmet:Evet. Kıvanç Bey çok değerli bir isim, güzel bir öneri teşekkürler :)

[11:34:29 PM]Nazım:Rica ederim. İşini yapan insanlar gerekli bize

[11:35:31 PM]Ahmet:Hayal gücünüz nasıldır veya meraklı bir insan diyebilir miyiz sizin için? Sormak istediğim soru biraz bunlarla ilgili :)

[11:36:57 PM]Nazım:Çok meraklıyımdır. Otuzum da kriptoya merak sardım.

[11:37:46 PM] Ahmet:O zaman size şöyle bir soru geliyor :)
KryptEd’a bir özellik ekleme şansınız olsa, bu ne olurdu?

[11:39:37 PM]Nazım: Biraz düsüneyim. Milli eğitim ve özel bir kaç şirket ile anlaşıp, engelli gençleri KryptEd platformu üzerinden interaktif olarak eğitip onlara oyun oynatarak geliştirip, bununla KED kazandırarak hem platformun gelişimine hem iş kollarında nitelikli eleman yetişmesinde katkısı olabilirdi. Duradan başarılı olan bu öğrenciler sertifika alarak iş bulabilirler belki.. 

[11:50:06 PM]Ahmet:Gerçekten güzel bir açığa değindiniz. Bizim bu yönde bir çalışmamız bulunmakta. Farklı kurum uzman ve akademisyenlerle işitme engeli olan arkadaşlara 8 haftalık eğitim veriyoruz. Bu eğitim sonunda kripto para ve blokzinciri jargon ve kavramlarını işaret dilinde anlatımı sağlıklı bir bicimde yapabilmek için işaret dili sözlüğü oluşturmayı hedefliyoruz. Eğitimi alan bireyler KryptEd üzerinden eğitim içeriklerini işaret dili ile işitme engelli kullanıcılara ulaştırabilecekler...
Şimdi isterseniz diğer sorumuza geçelim.

[11:51:30 PM]Nazım:Harika bir fikir! Çok sevinirim.Tabi ki.

[11:51:42 PM]Ahmet:KryptEd’ın kripto sektörüne ne gibi yararları olur?

[11:54:37 PM]Nazım:Öncelikle biz Türkler olarak bu projeyi benimseyerek sahip çıkmalıyız. Destek olmalıyız. Kripto sektöründe daha önce de dediğim gibi KryptEd mevcut bir sorunu çözebilecek potansiyele sahip. İleride teknolojinin web 3.0 platformuna geçisiyle hak ettiği gibi yerinin çok yukarılarda olacağına inancım tamdır Krypted'in.En son olarak son bir kaç kelime söylemem gerekirse, bu proje bizim projemiz ekip bizim ekibimiz. İnanıyorum ki herkes bu projeyi sahiplenecek benimseyecek ve çok güzel yerlerde göreceğiz sizi.Gelecek eğitim de, eğitim KryptEd de..

[12:00:56 AM]Ahmet:Nazım Bey, bizlere değerli vaktinizi ayırdığınız için ve katılımlarınız için çok teşekkür ediyoruz. İnşallah hep birlikte bu ilk adımlarımızda başarıya giden yolda beraber yürürüz.

[12:01:39 AM]Nazım:İnşallah Ahmet Bey. Kendimi artık projeden biri olarak görüyorum inşallah çok iyi yerlerde olacaktır projemiz.

[12:03:56 AM]Ahmet:İnşallah, bu güzel sözleriniz ve destekleriniz heyecanımızı ve enerjimizi taze tutuyor. :)

[12:04:49 AM]Nazım: Enerjiniz bol olsun daha yolun çok başındasınız, ihtiyacınız olacak.

[12:06:23 AM]Ahmet:Güzel bir sohbet olduğu düşüncesindeyim, yine görüşmek dileğiyle efendim. Sağlıcakla kalın. 

[12:07:10 AM]Nazım:Teşekkürler efendim. Umarım iyi bir sohbet olmuştur. Vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler.iyi geceler.

[12:07:27 AM]Ahmet:Biz teşekkür eder, hayırlı geceler dileriz.

[12:07:35 AM]Nazım:Sağolun.

[12:07:48 AM]Ahmet:Siz de sağolun.