Kryptowaluty i moje działania w tym kierunku

in #kryptowaluta7 years ago (edited)

Witam
Postanowiłem zainwestować moje oszczędności w kryptowaluty, a dokładnie chodzi w BITCOINY . 18.10.2017, 08:13:57
Otrzymanie środków z transakcji na rachunek: 0.02083399 BTC . Jest to wpis z giełdy, gdzie za 414 zł kupiłem BTC . Na chwilę obecną jak pisze posta (19.10.2017 15:00 ), sprzedając tą walutę, otrzymam 421 zł. Jakiś zarobek już jest, ale to ma być inwestycja długo terminowa, więc nie wypłacam, czekając , że może kurs sprzedaży spadnie, żeby potem odkupić taniej. Śledząc, już chwile tę walutę na giełdzie zauważyłem, że cena 1 BTC cały czas stopniowo rośnie, więc mogę śmiało polecić, że warto zainwestować parę złoty i czekać na bieg wydarzeń. Wiadomo, że są też spadki, ale w ogólnym rozliczeniu cały czas jest na plus, więc co jakiś czas będę wpłacał jakieś PLN i zamieniał na BTC licząc, że uda mi się zamienić mojego golfa na coś lepszego ;-) Na oku mam też walutę Liska, która też idzie cały czas w górę i czytają różne artykuły, o tej walucie to inwestorzy widzą w niej przyszłość . A wy co myślicie ? Która waluta może przynieś większe zyski . P

Post będzie edytowany z każdym razem, jak będę dokonywał jakieś działania na giełdzie .

Pozdrawiam.

Sort:  

Życzę powodzenia i trzymam kciuki, oby Ci się udało zamienić golfa na coś lepszego

Dzieki ;-)

Zgaduję, że to Twoje pierwsze doświadczenie z jakimkolwiek rynkiem finansowym?

Dokładnie ;-)

Cześć, fajnie, że poruszasz temat zupełnie od początku. Jeśli mogę przyłączę się do wątku, podpowiecie mi jak i gdzie kupić altcoiny, czy można je kupić za gotówkę na giełdach (czy jest potrzebna do tego rejestracja z dokumentami), ps. mam konto na coinbase
pozdrawiam

A masz konto na bitbay? Jak nie podeslal bym link

Nie mam, a potrzebuje tam dokument do rejestracji? (dowód albo paszport)

Nie, na bitbay rejestrujesz się mailem. Możesz wpłacić PLN przelewem z zwykłego konta, a następnie kupić pierwsze coiny (co prawda coś piszą, że niby trzeba zweryfikować konto aby handlować, ale ja od 2 tyg. małe kwoty coinów kupuję już tam mając konto tylko z mailem). Polecam na początek bardzo małą kwotę i przetestować jak to działa, założyć też jakiś portfel i nauczyć się jak to technicznie wszystko hula (w sumie dość proste).

Doczytałam, że weryfikacja jest obowiązkowa przy przekroczeniu wpłat/wypłat 15000 EUR rocznie.
Niestety nie obsługuje funtów, więc można to jakoś rozwiązać?

Odpowiednik 15000 EUR więc nawet jeżeli będziesz używać PLN, ale przekroczysz równowartość tej kwoty w euro to trzeba dokonać weryfikacji danych.

Witaj , niestety nie pomogę w tym temacie, ponieważ dopiero poznaję możliwości krypto waluty i skupiam sie na BTC i Lisku, więc nie chce bajek pisac ;-)
Pozdrawiam

Witaj myśle że lepiej jakbys po prostu dodawała nowy post (gdy będa wieksze zmiany) niż edytowanie tego.

Dzięki za rade.