İntroduce Yourself [Cointurk 12. Projesi]

in #kusadasi6 years ago

Henüz 5 gün önce aşağıdaki yazıyı paylaşarak Steemit'e katıldım.

Herkese merhaba ben Steemit’te çok yeniyim. Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. Adım Ceren ve 24 yaşındayım. İstanbul’da yaşıyorum. İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Tasarım Bölümü mezunuyum. 5 aydır Nişantaşı’nda bir moda evinde çalışıyorum. Sürekli farklı tarzlar yaratmak muhteşem bir şey. Her gün yeni insanlar tanıyorum. Her gün farklı şekilde kıyafetler tasarlıyorum.

Bugün ise, burada neden yer aldığımı ve burada neler öğrendiğimi paylaşmak istiyorum. Herkesin de bildiği üzere özel sektör çok zor ve her yeni gün farklı bir zorluğuyla karşı karşıya kalıyoruz. Kazançlarımız, muhatap olduğumuz insanlar, yaşadığımız sıkıntılar... Bütün bunlar yerine kendimize yeni uğraşlar bulmak için çaba harcıyoruz. Steemit'i çok yakın bir arkadaşım sayesinde keşfettim. İngilizcemi geliştirmek ve insanlarla daha iyi iletişim kurabilmek adına buradayım. Farklı insanlar, farklı görüşler, yeni kelimeler öğrenmeye her geçen gün devam edeceğim. @kusadasi ekibinin daha önce bir projesine katıldım ve bir çok kişinin postunu okudum. Şimdide bunu yapmaya devam edeceğim :) Bizlere böyle bir destek verdiği için @kusadasi ekibine teşekkür etmek istiyorum. Bu posttan sağladığım kazancı power up yapacağım.
Herkese iyi akşamlar

Sort:  

Welcome to steemit @cerenn. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project