Steemit'in Kattıkları [Cointurk 15. Projesi]

in #kusadasi6 years ago

Merhabalar...

Evet arkadaşlar Steemit bana ne kattı ? Steemit'i bundan yaklaşık 6-7 ay önce bi arkadaşım aracılığıyla öğrendim. Bana ilk başta kısaca böyle böyle bir site var içerik üretip para kazanıyosun vs. dedi. 

İlk başta buna inanmamıştım. Yani ne alaka niye bize para versinler ki dedim içerik üretiyosun ve karşılığında bir kazanç sağlıyosun, çok saçma gelmişti. Arkadaşıma burdan ilk parasını çektiğinde bana söylemesini istedim ancak bu şekilde inanabilirdim.

Gel zaman git zaman arkadaşım ilk parasını çekti ve bana haber verdi benimde ilk işim bir hesap açmak oldu. Geçen yılın haziran ayında @furkantoka kullanıcı adıyla ilk hesabımı açtım  fakat Steemit'e çok hakim olmadığım için şifremi herhangi bir yere kaydememiştim ve bilgisayarıma format attığımda hesabımda gitti... Bir süre Steemit'e ara verdim şimdide yaklaşık 2 aydır bu hesabı kullanıyorum.

Peki bana ne kazandırdı ?

  • Yeni arkadaşlıklar.
  • Özgün içerik üretilme yada bu konu hakkında eskisinden  daha iyi durumda olabilme.
  • Facebook, instagram,twitter vs. gibi sosyal medya platformlarında daha az zaman geçiriyorum vaktimin büyük kısmı Steemit'de geçmekte.
  • İngilizcemi geliştirmemde katkı sağlıyor.
  • Bilgi sahibi olmadığım konularda bilgilenme, bilgi sahibi olduğum konularda da kendimi geliştirmek.
  • Kripto paralar hakkında daha fazla bilgi sahibi oldum.
  • Ayrıca çok büyük paralar olmasada öğrenci olduğum için belli bir harçlık kazanma imkanı.
Sort:  

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu