Nedir bizimle derdin Stres...[Cointurk 19. Projesi][keoks74#1869]

in #kusadasi6 years ago

Hayatın çekilmez çilesiyle birlikte doğar stres.Hep kötü şeyler stres getirir.Aslında bazı şeyler dozunda olduğunda güzeldir iyidir hoştur.Streste dozunda olsa aslında bizi geriye değil ileriye taşır diye düşünüyorum.
Ben stresle nasıl başa çıkıyorum?Açık hava stresimi alan en güzel şey.Hele bir de o güzel havada yapılan mangal paha biçilemez.Havaların güzel olduğu zamanlardan bahsetmiyorum he sakın yanlış anlamayın.Ben üstü kapalı olsa bile etrafı açık olan havadar yerlerde mangal yapmaya yemeye arkadaşlarımla o sırada yaptığım hoş sohbete hiçbir şeyi değişmem.Benim için çok önemlidir.Ne zaman canım sıkılsa mangala gideriz arkadaşlarımla.Bazen bir deniz, bazen bir göl kenarında... Bazen bir ormanda(kontrollü bir ateşle), bazen dağın başında bazen köyde bazen şehirde....Benim için mangalın yeri ve zamanı çok önemli değildir.
shish-kebab-730547_960_720.jpg

Cidden bunu hepinize tavsiye ediyorum ve dalga geçmiyorum.O mangalı yaptık yedik içtik aldık kalorileri ne yapacağız? Güzel bir yürüyüş mis gibi havada ciğerlerimizi açacak bize yaşadığımızı hissettirecek.Bunlar stres atmaya birebir şeyler.Bu insanın ilgi duyduğu şeylerle ilgili güzel işler yapın sevdiğiniz şeyleri yapınca stresinizin yok olduğunu sizlerde göreceksiniz.Sevdiğiniz insanlarla vakit geçirin.Bu hayat bir defa geliyoruz ve bu hayatı güzel değerlendirin.

Stres bizi hasta eder organlarımızın çalışma şekline kadar etkiler.İyimser olun.Açlıktan ölen insanlar var, evi yurdu olmayan insanlar var dertlerinizi küçümseyin.Siz onları büyüttükçe stresinizde onunla birlikte otomatik olarak büyüyecek unutmayın.

Yeni proje konusu para biriktirmek üzerine olsun.

Sort:  

Congratulations @datesuncap! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @datesuncap! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!