You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cointurk Projeleri Değişime Uğruyor.

in #kusadasi6 years ago

Ben buna üzüldüm açıkçası. Tabii ki ben de bir dolu araştırma yapıp, uğraşıp yazdığım şey ile iki satır karalamanın eşit tutulmasına içerliyordum zaman zaman; ama yine de sayenizde herkes burada tutunmak için eşit şans elde ediyordu. Umarım bir süre sonra sadece tanıdıkların tanıdıkları kolladığı bir platforma dönüşmez.

Sort:  

Öyle bir platform olmadığımızı ilk günden beri savunmaktayız. Bahsettiğiniz gibi kötü- normal ve kaliteli makale ayrımını 23. Projemizi inceleyerek görebilirsiniz. Bunun hakkında daha detaylı çalışmalarımız devam etmektedir. Bu çalışmalardan 1i bu değişimdir. Yakın zamanda bunun ile ilgili paylaşımlar yapacağız.

Şimdi siz yazınca baktım, 23. projede nitelik ayrımı yapılmış gerçekten - ben farkında değilmişim.

:) Gelişmeler devam edecektir.