You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cointurk Projeleri Değişime Uğruyor.

in #kusadasi6 years ago

Sizi taktir ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum fakat ne yazık ki steemite bağlı platformlar aldıkları steem power desteğinin hakkını vermiyor.

Ben şahsen dsound için buradaydım fakat orada dmania gibi emeğin önemi yok orjinalliği teşvik eden bir şey de yok. Çoğu çalıntı içerik paylaşan ve hergün 1-2 müzik atan kişiler otomatik olarak oylanırken. İyi veya kötü emeğiyle bir şeyler yapmaya çalışan kişiler gözardı ediliyor.

Steemitin katetmesi gereken çok yol var. Konu hakkındaki detaylı fikirlerimi https://steemit.com/cointurk/@cpxturk/offline-bulusma-yapmayi-duesuenueyoruz-fikri-olan#@hkmusic/re-cpxturk-offline-bulusma-yapmayi-duesuenueyoruz-fikri-olan-20180325t103027925z bu postun altında yorum olarak paylaştım.