İş, Aşk, Futbol [Cointurk 19. Projesi] (Burak Akdeniz#1520)

in #kusadasi6 years ago
  • Bir çoğumuz gerek özel hayatımızda, gerek iş hayatımızda, gerek okul hayatımızda ve renklerine gönül verdiğimiz takımların futbol müsabakalarını izlerken stres altında hissederiz kendimizi. Ben pek kafaya takmayanlardanım. İş hayatım çalkantılı olsa da, özel hayatımda inişler çıkışlar olsa da içten içe kendimi yiyip bitiren duygular içerisine girebiliirim. Fakat o her sıkıntıda "bittim, tükendim" diyenlerden değilim.

  • Stresli olduğumuz vakitlerde öncelikle yapmamız gereken kendimize olan inancımızı unutmamak olacaktır. Örneğin iş hayatında yanlış yaptığınız birşeyden ötürü azar yiyebilir, bir sonraki yapışınızda kovulacağınız tehtidiyle karşılaşabilirsiniz. Bu durumda sürekli bunu düşünerek kafayıda yiyebilirsiniz, düşünmeyerek rahat olmayı da tercih edebilirsiniz. Ama asıl yapmanız gereken abartmadan temkinli olmayı tercih etmek olacaktır. Yanlışları unutmadan onlardan ders çıkararak yolunuza devam etmelisiniz.

  • Elbette bir sıkıntıyı kafanızın her yerinde dolaştırmak veya dolaştırmamak sizin elinizde olan birşey. Şimdi diğer postlarda kitap okumak, dans etmek, spora gitmek vs. bir sürü şeyler karşılaşacaksınız. Bunlar küçüklüğümüzden beri bize dayatılmaya çalışan aynı zamanda hiçbir zaman tam anlamıyla başaramadığımız şeyler olarak karşımıza çıkıyor. İnsan evladıyız ki her karşımıza çıktıklarında bizi gaza getiren şeyler oluyorlar. Elbette hobi edinmek ve vaktinizi değerlendirmek bir çözüm olabilir. Bu çözüm ve çözümler aslında hep bir ortak noktada kesişiyor. "vaktinizi değerlendirin" . Ne kadar boş vaktiniz olursa o kadar sıkılır ve stres altına girersiniz. Bunları aşmak için yalnız kalmamayı tercih edin.

  • Ben stresli zamanlarımda çoğunlukla yalnız kalmayı ve düşünmeyi tercih ediyorum. Bir deli gibi kendimle konuştuğum ve kendimi eleştirerek doğruyu yanlışı düşündüğüm çok oluyor. Sonuç olarak her zaman başarılı olamıyorum elbette. Doğru veya yanlış olabilir fakat ben eninde sonunda kendime güvenmeyi tercih ediyorum.

  • Bir amacınız varsa önce "KENDİNİZE GÜVENİN", bir sıkıntınız varsa önce "KENDİNİZE GÜVENİN", işler yolunda gitmiyorsa önce "KENDİNİZE GÜVENİN".

cocuklarda_ozguven-1068x712.jpg

HERŞEYDEN ÖNCE "KENDİNİZE GÜVENİN" ARKADAŞLAR. Çözümün tamamı olmasa da anahtarı bu :)

  • Bir sonraki projede güncel haberler ve başlıklardan yararlanılması taraftarıyım. Örneğin herkesin bilmediği fakat bilmesi gereken bilimsel makaleler, Sporlar olabilir. Bilmediğimiz o kadar çok spor dalı var ki ?

#kusadasi
#cointurk
#steemit