Herkese Selamlar [Cointurk 18. Projesi] yakup34#9051

in #kusadasi6 years ago

Merhaba arkadaşlar ben Yakup,hastanede çalışan bir abinin teşvikleriyle buraya katıldım.Site hakkında hiçbirşey bilmiyorum epostanı kontrol et onaylandığında hesabını aç ve kusadasini takip et dedi.Sanırım her hafta bir kaç sefer proje yapılıyormuş onlara katılmamı söyledi ve benim sayemde üye olduğunu belirt ve kendimi tanıtmamı söyledi.Bahsettiğim kişi @mervesaglamx.

18 yaşındayım lise son sınıf öğrencisiyim.Hastanede staj yapıyorum ve buraya beni getiren kişiyi de oradan tanıyorum.İstanbulluyum fakat 4 yıldır Uşaktayım.Liseyi burada okuduğum için burada kalıyorum lise yurdunda.Çarşamba-Perşembe-Cuma olmak üzere staj yapıyorum staj yaptığım hastaneden tanıyorum kendisini aynı zamanda benimle beraber Aytekin adlı arkadaşım da burada girebildiğimiz kadar paylaşım yapmaya çalışıyoruz ama projeler haric bize baska oy veren yok ::)

Daha önce yazdığımız yazının süresi dolup oy alamadığımız için bugün bize haber etti ve bu yüzden tekrar yazdığımı belirteyim.