Why lambsbread?

in #lambsbread6 months ago

Well now, mi breda, let mi tell yuh 'bout di beauty ah Lambsbread, yuh see. It a one special strain ah cannabis dat has roots straight from di heart ah mi sweet sweet Jamaica. It popular because it gets yuh di uplifting mental clarity without di physical burnout, seen? Ah pure positive vibrations it bring mon, helps yuh meditate an' find peace widin yuhself. It even said dat it be di favorite strain ah I&I, Bob Marley, yuh know. So when yuh bun Lambsbread, yuh bun it in unity, respect, an' love. Rastafari.

Sort:  

!LOL

Posted using WeedCash Network

I can see the future
But it takes me a while.

Credit: reddit
@niel96, I sent you an $LOLZ on behalf of holovision.hypno

(7/8)
Delegate Hive Tokens to Farm $LOLZ and earn 110% Rewards. Learn more.