Море у стиховима

in #landscapephotography6 years ago (edited)

Плаже Ситоније надахњују својом лепотом која је у овом делу Грчке још колико-толико некомерцијализована. Пустила бих овом приликом да поезија Мирослава Мике Антића и Бранка Миљковића украси моје фотографије.

IMG_0045 (2)_cr.jpg

Ти мислиш
море су само лађе и само далека путовања.
Море је кад човек у себи нађе мудрост
како се будан сања и кад су дани слани и сиви. (Мика Антић)

IMG_0222.JPG

КО ЗНА ГДЕ САМ ЈА? (Мика Антић)
Нико није толико дуго на мору као ми - континенталци.
Гледам оне Далматинце,
мувају се по тој Далмацији, а ништа не виде:
ни палме, ни пену, ни галебове.
Ко зна где су ти људи са својим сновима?
А мени - све обрнуто.
Читаве године сањам море, идем улицама, радим,
разговарам са пријатељима, а - нисам ту.
На мору сам.
Годину дана тесан ми је рођени кревет,
врпољим се до неко доба ноћи,
шетам неким старим трговима, светли ми обала,
лутам празним плажама.
Неко на вратима звони. Тражи ме.
Шта вреди и да отварам, кад нисам ту.
Ко зна где сам ја?

IMG_0438.JPG

IMG_0001-ps.jpg

Море за раднике (Бранко Миљковић)

Море воли морнаре који га поткрадају пуни љубави
и морнаре који користе опасност што им се пружа
Море не воли оне који му се удварају
као својој властитој мудрости споро и опрезно.

IMG_0436.JPG

Море ако воли, воли раднике на одмору
који три ноћи не спавају док дођу до мора,
а кад дођу, кажу : „лепо наше море“,
пожуре да поцрне и да се врате кућама.

IMG_0137.JPG

Sort:  

Odlicne fotografije a i stihovi koji upotpunjuju svu lepotu grckog mora.

Хвала @bmeda, стихови осликавају мој доживљај мора, а знам многе који имају исти утисак. Песнику сам препустила да улепша фотографије - зна то боље од нас којима често речи понестану пред лепотом природе.

Оригиналан приступ и врло добре фотографије у функцији приказвања лепота Грчке. Одличан посао, @mari.ana :)

Хвала, @lighteye , мало креативности не шкоди. Можда се само ствара привид да људи више не реагују на поезију, или ја не желим да верујем да се поезија губи у мору прозе (често врло лоше).

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

Thank you for participating in #landscapephotography

You have earned 5.40 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.08
Server time: 15:17:42
Account Level: 1
Total XP: 134.85/200.00
Total Photos: 24
Total comments: 6
Total contest wins: 0
And have also received a 0.09 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Сјајно, заиста, браво @mari.ana!

Хвала, драго ми је када видим да поезија још живи!