LOLCOIN: Eğitimde Yeni Dönem

in #lolcoin5 years ago

ip.bitcointalk.jpg

Eğitim her insanın en temel haklarından biridir. Kendini geliştirmek, yaşamını sürdürebilmek insanlara faydalı olmak için herkesin eğitim alması şarttır. Eğitim denilince ilk aklımıza gelen örgün öğretimdir. fakat şu bir gerçektir ki eğitimin herkese ulaşılabilir olmaması, bölgesel, ülkesel değişmesi ve hala dünyanın birçok yerinde eğitim hakkından mahrum olunması gibi birçok problem eğitim sektöründe yaşanan sorunlar arasında yer almaktadır.

Teknolojinin ilerlemesi ile birlikte eğitim hayatımızda yenilikler hayatımızı kolaylaştırdı. Önceden sadece örgün öğretim varken artık uzaktan eğitim sayesinde coğrafi sınırlar aşılacak herkes istediği eğitimi alabilecektir. Dijital öğrenme platformları; öğrencilere, öğretmenlere, ebeveyn ve yöneticilere yalnızca okul içinde değil bunun dışında da ortak iletişim araçlarına, bilgilere ve kaynaklara erişim sağlayan araçlar içeren bir yazılım ekosistemidir. Doğru kullanıldığı takdirde, BT ve yönetim harcamalarını önemli ölçüde azaltacak, öğretmen iş yükünü azaltacak ve öğrenme ve öğretme deneyimini geliştirecektir. Günümüzde dijital öğrenme bilgi paylaşmanın ve bilgilerini yükseltmenin en hızlı ve en basit yoludur. Tüm bu bilgiler ışığında eğitim sektöründe yeni dönemin başladığı LOL platformu hakkında bilgi vermek istiyorum. Peki LOL nedir? Bizlere ne gibi avantajlar sağlayacaktır? İşte tüm bu sorulara aşağıda açıklık getirdim.

LOLCOIN NEDİR?

Blok zincir temeline dayalı dünya standartlarında eğitim kazandırma olanağı sağlayan merkezi olmayan dijital eğitim platformdur. Platformun amacı; herkes için dünya standartlarında bir eğitim kazandırmaktır. LOL geleneksel eğitim sisteminden farklı olarak, Avrupa uluslararası üniversitelerinin eğitim seviyesine uygundur. Merkezi olmayan bir blok zincir ağında güvenli bir şekilde depolanan eğitimsel ve dijital materyalleri için gerekli tüm sertifikasyon ve soyutlamaları kullanır. On yıldan fazla deneyimi olan dünyanın her yerinden önde gelen uzmanlar sayesinde herkes yüksek kaliteli bir eğitim alma şansına sahip olacaktır.

LOL, bilişsel psikolojiden öğrenme ilkelerini göz önünde bulunduracağından dolayı çalışma protokolü kanıtı ile akademik dürüstlüğü ve bütünlüğü vurguladığını ve öğrencilerin kazanmalarını sağlamak için akıllı sözleşmeler ve akıllı teşvikler yoluyla kullanıcı deneyimi sağlar. Platform, öğrencilere neyi düşünmesi, ne zaman incelemesi, nasıl düşünmesi ve nereye bakması gerektiği konusunda önemli seçimler yapma yetkisi verecektir.

LOLCOIN platformu, öğrencilerin usta öğretmenler, eğitmenler ve dünyanın dört bir yanından gelen uzmanlarla birlikte, spesifik, yetkinlik temelli, iş becerileri odaklı kurslar vermektedir. Öğrenciler en deneyimli öğretmenlerle çevrimiçi çalışabilecek, aynı alanda testler yazabilecek, böylece bilgi seviyelerini yükselteceklerdir.

0_LRsfKKYPBqYi3vuU.jpg

Platforma kayıt olmak için, parmak izinizi ve diğer kişisel verilerinizi sisteme yüklemeniz gerekmektedir. Sisteme erişim, dünyanın herhangi bir yerindeki insanlara açık olacaktır. Bunlara ek olarak, öğrenciler çeşitli projelerin uygulanması yoluyla para kazanma fırsatına da sahip olacaklardır.

Platformun avantajları hakkında kısa bilgi vermek gerekirse; her türlü cihazdan, bir akıllı telefon, tablet, dizüstü bilgisayara erişim sağlanacaktır. Uygulama, öğrencilere gerçek zamanlı grup sohbetlerinde iletişim kurabilme, ödevleri tartışabilme olanağı sağlamakla birlikte, yeni kurslar, sertifikalar alma hakkı da sağlayacaktır.

TOKEN BİLGİLERİ:

LOLTOKEN, platformda gerçekleştirilecek işlemler için kullanılacak. Örneğin üniversiteyi incelemek için. LOLTOKEN eğitimde yüksek maliyetlerden bizleri kurtaracaktır.

Token adı: LOL

Platform: ERC-20

Toplam token miktarı: 1.5B LOL

Softcap: 10.000.000 USD

Hardcap: 42.000.000 USD

Kabul edilen para birimleri: BTC, ETH, USD

Token fiyatı: 1 LOL=0,07 USD

YOL HARİTASI

1_uCItGnW9MyAIfyHaQMJRzg.png

EKİP

ekip lol.png

Sonuç olarak e-öğrenme platformu teknolojisi günümüzde sürekli gelişiyor. Artık daha hızlı, daha güvenli ve kullanımı kolay ve çok daha kapsamlı bir çalışma ortamı öğrencileri oluşturmak için eğitim sistemini dağınık teknolojiyi kullanarak, teori ve pratik öğretiminde değişiklik yaparak yeni bir seviyeye getirmek için tasarlanmış bir projedir. Proje hakkında daha detaylı bilgi için aşağıdaki sayfaları ziyaret edebilirsiniz.

Website: https://loleiu.io
Telegram: https://t.me/joinchat/G1P6Ag0hh6lVrk0pvRx1mA
Whitepaper: https://loleiu.io/docs/LOL_WP.pdf
Bitcointalk ANN Thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5128468.0
Facebook: https://www.facebook.com/LOLTOKEN/
Twitter: https://twitter.com/coin_lol
Medium: https://medium.com/@LOLTOKEN_EIU.AC
Reddit: https://www.reddit.com/r/LOLEIUofficial/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/eiu-paris/
My Bitcointalk Profile Link (adempostaci): https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1538255

Sort:  

Zaten gelişmiş ülkerler uzaktan eğitim gibi konularda çok ilerdeler. Bir de üstüne blockchain teknolojisi destek olarak gelirse ortaya nefis bir karışım çıkacaktır.

LOLCOIN gibi eğitim projeleri birçok kişi tarafından seviliyor ve kullanılıyor. Bu proje eğitim hayatı için çok önemli ve bence ileride çok popüler olacak

LOLCOIN uzaktan eğitim konusunda çığır açan fikirle ortaya çıkıyor.

Bu proje sayesinde öğrenciler online olarak tüm eğitimlerini alabilecekler . Bunların yanında kaliteli eğitim sistemi günümüz eğitimine yon verecektir

Big data ve veri sentezleme yeteneği ile blockchain uzaktan eğitimde çığır açacağı gibi mevcut örgün eğitim müfredatlarına da katkıda bulunacaktır.

Eğitim oldukça pahalı hizmetlere sahip bir sektördür, proje bu pahalı hizmetleri ucuzlatacaktır.

LOLCOIN'in eğitim bazlı blockchain projesi, başarıyı yakalayabilecek potansiyele sahip.