Sort:  

Cake ka design mujhe mango wala to nai laf raha ha mujhe to ye nashpati ka design lagta ha jeu k ye to bht he us se melta mujlta ha

Mazedar kesa piyara sa caje banaya gaya ha kitna khubsurat lag raha ha oe mazedar b lagta ha

per ak bat batao jitna piyara cake hota ha utna he fazool banaya gaya tha es ki cream maze ki nai the or zaeqa b ajeeb he taha.

Phr tobwai bat hoi ka dakhne me ziyada khubsurat lage per kahane me es ka ziqa ajeeb he lage

Sai kaha ha ap ne bht he ajeeb zaeqa tha es cake ka khali cream se bhara hiwa tha zaeqa kuch khas nai tha asa he fazool he tha

Kesa cake banaya gaya haces cake ko dakh kar sasalagta ha jase ye special tiyar kiya gaya a

Bhi jan dasta jieo ha bht mehga aya howa ha dakh lo bhi jan kai ap ghalt fehmi me na rah jana keu k ye bht aham bat ha

ye function kis time howa ha mujhe b bula late yar mane ne b yaha join karna tha.

Yar me ne b samuliat karni the lekin me shamil nai ho saka tha es waja se mera b bht dil kar raha tha k me b amm khao

Ye function hum logo ne apne offuce me manaya tha es waja se hum kog ne yaha per cake cutting ji the bht he maza aya tha

es function ki nisbat purana wala function ziyada behtet tha us me bht se log jama the per es me to koi b mai ha

Congratulations @msalmanz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!