EVERYTHING THAT YOU NEED TO KNOW ABOUT MARKET ARBITRAGE COIN (MARC) MASTERNODE

in #marc5 years ago (edited)


Hello dosto kese ho ap sab log?
ek or blog me welcome krta hoon ap logo ko!

Dosto Aj hum bat krny waly hen MARKET ARBITRAGE COIN (MARC) ky bary me. ye ek crypto coin he to krty hen aj isky bary me bat to chaliye shuru krty hen!!

INTRO-1-1.png

MARKET ARBITRAGE COIN (Ticker: MARC) coin ky Masternodes or POS se ap earning kr skty ho! ye Arbitrage Platform pe bana huwa he jo users ko khud ba khud profit deta he. is new cheez ka ap hisa bano or apni earnings ko maximize kro!
is coin se ap masternode or POS se earning to kr hi skty hen sath me ye apko mauqa deta he kya ap profit lo invest kr ky Arbitrage System me!
ye he MARC coin ka intro Video isko zaroor dekho

Masternode Info

To guys agr bat kren masternode ky infoky bary me to is coin ki ROI kafi achi he.
Neechy ye ap stats dekho iski ROI ka ye new he coin islye iski ROI bhi achi he!!
MARC.PNG

to ROI apny dekh hi le hy ab apko me kuch or cheezen batata hoon!
Is waqat MARC coin ky network me 694 Masternodes online he jo ky kafi ek bara number he q k agr kisi coin ki Netwrok me 600 se zyada masternodes or 300% ROI hoti he to wo mature mana jata he, or isky network me masternodes bohot hi zyada he!!
Bt krly k agr ap masternode setup krty ho to kitny waqat ka waqfa hoga reward me to wo he 11h 36m 25s.
yani avg me inty time k bad apko reward ata he ek full masternode ka!
ROi ki bat kren to iski abhi ROI he 815.10%, jis waqt me ye blog likh raha hoon q k agr is coin ky network me masternodes increase hongen to ROI bhi kam hogi or ye ROI uper neechy hoti rahty hen!
is waqat ky hisab se apko 45 dino me apky paisy wapas mily gy yani agr 1000 MARC se ek masternode setup krty ho to apko daily reward milta rahy ga or 45 days tak apko 1000 Wapas mil chuky hongen phr apko profit ana start hoga!

Ek bat me apko batata Chaloo ky kisi bhi project ki High ROI dekh kr usmy invest na kry, or bhi cheezen hoti he jo dekhi jati he like Coin ki Team or PROJECT kitna acha he etc!

Abhi is coin ki price he 0.31$ or ek masternode i qeemat ho jati he 303$ or BTC men 0.08890 BTC!
Bat krlen k Kitni coin chahye iska Masternode Setup krny k liye to wo hen 1000 MARC Coin!
ye pic dekh len jo bhi mene smjhaya wo is pic me short me.
MARC2.PNG

SHARED MASTERNODE SERVICES

Dosto kiya ho agr ap ky pass 1000 coins nh hen par phr bhi ap apna masternode chalana chahty hen? to ap shared masternodes services ka use kr skty hen!
in services me ap thori se coins se bhi masternode me part le skty hen or ap earning kr skty hen!
or us hisab se apko earning ae gi. example agr apny 100 coins invest ki to uska matlab apka 10% share he q ky 1000 coins chahye MARC ka Masternode Setup krny liye! to 100 coins ka 10% share hoga, jab apny invest krliye to apko un 100 coins k hisab se reward mily ga or ye services kuch fees leti hen! me apko kahoo ga k isky bary me youtube par search kren or yahan pe me kuch Trusted or famous shared services ka link de raha hoon ap inko check kr skty hen!

Agr apko MARC coin buy krna he to ap unko in exchanges par kr skty hen!!

Agr apko or bhi info chahye inky bary me to ap inky official Links Check kr skty hen!!