Sort:  

great work! keep it up!

Mai fă curat pe lista ta de following, aș relua de la zero în locul tău. Vezi cine interacționează cu tine.

Deja postez pe alt cont. Cat despre lista de following, asta e cea mai buna metoda de a face followeri rapid.

Da faci cei mai mulți dar și calitatea lor tinde spre zero. Prefer să am 100 cu vot de 10 decât 1000 cu vot de 0.01. Deobicei cei cu vot puternic sunt mai selectivi.

E oricum o comunitate de 2 lei si nu prea imi pasa :D

Am imprumutat 13k sp ca sa fac niste $ si se pare ca nu am voie sa imi dau like pe propriile mele commenturi ca sa imi scot banii. Atat de infecta e aceasta comunitate. E plina de supereroi si de justitiari.

:)))

Dacă aveai minim 50k nimeni nu îți comenta dacă făceai asta, primeai și voturi ;)

Minnowbooster nu îi rentabil decât dacă faci 30 de postări pe zi și votezi doar 10 din ele.

Exact. Iti scoti investitia plus minim 200$ in ultima zi unde faci spam pana ajungi la 0 vote power. Asa am facut si eu dar m-au prins nenorocitii la final. Nu e bai. Fac alt cont si nu o sa ma prinda.

Idea îi să ai mai multe conturi și pe alea le votezi, merge repede. Nu am timp de așa ceva și nu aș închiria de la ei că este cam scump.

Congratulations @dragos0897! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!